En MAN i stadsmiljö... (1 bild)

Startat av Andreas Ljungqvist, 08 december 2007, 15:18:49 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Andreas Ljungqvist

Bussmicke

Otroligt snyggt med de två husen i bakgrunden.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Andreas Ljungqvist

Tack Micke, men nu ser jag att jag missat lite när jag beskar bilden innan, bara att göra om..

Bussmicke

//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Andreas Ljungqvist

Nope en liiten tunn vit linje i toppen...

Andreas Ljungqvist

bjalle

Bussmicke

Citat från: Andreas Ljungqvist skrivet 08 december 2007, 15:22:37 PM
Nope en liiten tunn vit linje i toppen...

Det var då inget jag reagerade på.
Nåväl, vi stannar där så tråden inte riskerar flyttning.
//Bussmicke.

Andreas Ljungqvist

nimbra

Det är klart skulle man önska nått så kanske du kunde ta bort belysningsstolpen som förstör den stora vita byggnaden.     ;)

Andreas Ljungqvist

Citat från: nimbra skrivet 08 december 2007, 16:51:51 PM
Det är klart skulle man önska nått så kanske du kunde ta bort belysningsstolpen som förstör den stora vita byggnaden.     ;)

Ska tänka på att ta med mig en vinkelslip nästa gång...

nimbra

Hmm.. ja, jag menar naturligtvis, som du säkert också förstod, att redigera bort stolpen och jag vill samtidigt passa på att fråga panelen om hur ni ser på redigerade bilder, bra eller dåligt??

Andreas Ljungqvist

Nu ska vi inte diskutera fototeknik här i denna avdelningen, jag vill inte få min bild flyttad till ordet är fritt, men det finns gränser tycker jag vad gäller redigering.. Stolpen är ju med så den får va kvar...

Patrik

Citat från: nimbra skrivet 08 december 2007, 17:26:03 PM
Hmm.. ja, jag menar naturligtvis, som du säkert också förstod, att redigera bort stolpen och jag vill samtidigt passa på att fråga panelen om hur ni ser på redigerade bilder, bra eller dåligt??

Dokumentär bild: Allt ska vara kvar.
Konstnärlig bild: Gör som du vill.

Det här anser jag vara en dokumentär bild, där sätter jag punkt....

nimbra

Inte vill jag väl få din bild flyttad till ett annan avdelning, jag är ny på detta forum och vet inte riktigt hur moderatorerna agerar, om det är så vill jag hellre att mina kommentarer blir raderade, något lite hur bilden är uppbyggd borde väl få diskuteras, vi som ser den vet ju inte hur mycket behandlad den är innan publicering.
Och det är en jättebra bild på en buss som jag gärna skulle köra, men jag anser ändå att bilden hade blivit bättre om man redigerat bort lyktstolpen.