Huvudmeny

Glad Bussförare.

Startat av Möllers, 25 maj 2011, 20:10:35 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ersa

Citat från: Mattias Pettersson. skrivet 26 maj 2011, 14:55:14 PM
Kan inte förstå det kunde bli så mycket diskussioner av denna bild

Med tanke på att folk idag nästan får en hjärtinfarkt av chock om de ser föraren svara i bussens mobiltelefon under färd, så tycker jag inte alls att det är konstigt att allmänheten kan tycka att gesten på bilden är helt vansinnigt farlig. Men det är till skillnad mot vad en del verkar tro inte deltagarna i detta forum som är mest negativa till dylikt, utan folk utanför bussbranschen.

Jag har heller inte klagat på bilden, föraren eller fotografen. Det enda jag gjorde var att konstatera att det finns många rädda trygghetsnarkomaner där ute, och vips stämplades jag uppenbarligen som "negativt lagd" här i forumet. Tack för den.

Peter Erret

Citat från: Ersa skrivet 26 maj 2011, 19:57:17 PM
Med tanke på att folk idag nästan får en hjärtinfarkt av chock om de ser föraren svara i bussens mobiltelefon under färd, så tycker jag inte alls att det är konstigt att allmänheten kan tycka att gesten på bilden är helt vansinnigt farlig. Men det är till skillnad mot vad en del verkar tro inte deltagarna i detta forum som är mest negativa till dylikt, utan folk utanför bussbranschen.

Jag har heller inte klagat på bilden, föraren eller fotografen. Det enda jag gjorde var att konstatera att det finns många rädda trygghetsnarkomaner där ute, och vips stämplades jag uppenbarligen som "negativt lagd" här i forumet. Tack för den.
Instämmer, känner likadant  :(

Möllers

Jag kan ta bort bilden om ni vill inga problem, om den stör dom andra här.

Peter Erret

Citat från: Mattias Pettersson. skrivet 26 maj 2011, 20:39:25 PM
Jag kan ta bort bilden om ni vill inga problem, om den stör dom andra här.
Du behöver inte ta bort bilden, den är visad, vi har diskuterat den och förhoppningsvis så gör inte "rattvridarna" om detta.  ???

Ersa

Citat från: Peter Erret skrivet 26 maj 2011, 21:18:00 PM
Du behöver inte ta bort bilden, den är visad, vi har diskuterat den och förhoppningsvis så gör inte "rattvridarna" om detta.  ???

Sen är ju detta ett forum, vilket är en plats där det är meningen att man ska kunna diskutera och debattera. Detta samtidigt som man respekterar andra personers åsikter även om man inte håller med dem (utan att avföra allt som gnäll eller klagomål). Ingen tjänar något på att man gömmer huvudet i sanden genom att försöker gömma undan och glömma bort bilder som visar sig skapa lite debatt.