Final i OLW Mysmatchen 2011!

Startat av Jacob, 11 mars 2011, 02:20:21 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

5783

Jag måste verkligen ställa mig frågandes till om alla som dissar kebabchipsen verkligen har ätit av dem. Det är inte direkt så att de smakar kebabkött utan grillkrydda med en hint av paprika. Helt okej faktiskt även om jag gillar Parmesanchipsen mer.

Camilla

Citat från: Daniel S skrivet 01 november 2011, 10:31:37 AM
Jag måste verkligen ställa mig frågandes till om alla som dissar kebabchipsen verkligen har ätit av dem. Det är inte direkt så att de smakar kebabkött utan grillkrydda med en hint av paprika. Helt okej faktiskt även om jag gillar Parmesanchipsen mer.

Jag har smakat dom och jag tyckte inte att dom var så  goda

Martin Maltkvist

Nu har jag inte röstat men kan tänka mig att göra det, dock enbart om en smak verkligen har förtjänat det och inte bara för att.
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Jacob

Nej nu går det riktigt illa! Ligger drygt 2000 efter. Jag hoppas ni hjälper mig på www.mysmatchen.se

Tack!!

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

MrH

Citat från: Jacob skrivet 08 november 2011, 18:40:29 PM
Nej nu går det riktigt illa! Ligger drygt 2000 efter. Jag hoppas ni hjälper mig på www.mysmatchen.se

Tack!!

//Jacob

Riktigt trist!  :( Här i Bollnäs går det sedan några veckor tillbaka inte att få tag i din smak alls. Bara Salt & Vinegar kvar i hyllorna, har tjatat på butikerna att beställa hem mer men det händer tyvärr inget. Kanske har din smak sålt slut så det inte finns fler på lager?! Gott betyg i alla fall att din smak tog slut först....

/MrH

swedebear

Jag har inte ens sett dina chips här i Övik öht, bara de andra två

jocke

Citat från: MrH skrivet 08 november 2011, 22:25:17 PM
Riktigt trist!  :( Här i Bollnäs går det sedan några veckor tillbaka inte att få tag i din smak alls. Bara Salt & Vinegar kvar i hyllorna, har tjatat på butikerna att beställa hem mer men det händer tyvärr inget. Kanske har din smak sålt slut så det inte finns fler på lager?! Gott betyg i alla fall att din smak tog slut först....

/MrH

Läs min post lite tidigare i tråden. Beställa chipsen från OLW har inte gått sedan 1 oktober ungefär. Samma på jobbet, 25 kartonger Salt och vinäger kvar. Kebab och Parmesan har varit slut i veckor.
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Danne B.

Samma sak här omkring... Tyvärr verkar det bara gå att köpa dom andra smakerna sedan några veckor tillbaka.

//Danne

MartinMartin

Märkligt upplägg på en tävling. Man borde ju få tävla på samma villkor till slutdatumet.
Klart kebabsmaken kommer ifatt om det inte går att köpa Jacobs.
Ungefär som att ta bort pappkassarna och sen fundera över varför försäljningen av plastkassar ökar så.

Varför inte flytta fram slutdatumet på tävlingen nån månad så vinner nog vinägern  >:( för den kommer ju också
ifatt när kebaben är slut.

jocke

Jag vet tävlingen är upplagt konstigt.
Men jag gissar på att det tillverkades lika många av varje chipssort.

För när man beställer mysmatchen chipsen av OLW så får man dem på så kallade MIXpallar. Dvs lika många av varje sort blandat. Detta resulterar i att man får drösvis med kartonger kvar med den "äckligaste" smaken.

Var likadant förra året, då hade vi kartongvis med "Pickels & Mayo" medans de andra var slut. Precis som det är nu, permesan och kebab har varit slut i 1 månad. De andra har vi kanske 20 kartonger kvar av. Lär finnas tills datumet går ut i början av februari 2012.

Jacob

Jag kan ta hem det här! Om bara ALLA skapar 10st mailadresser och röstar från alla idag KAN jag vinna! Kom igen nu! Kämpa!!

www.mysmatchen.se

Tack!

//Jacob

mil

I dag på en butik i Motala fann jag 5 påsar Parmesan men inga kebab

Men det är klart att för att det skall bli tävling så måste det ju vara samma utgångsläge för alla dvs likastort antal till försäljning det är ju en del sedan att folk skall rösta är nästa

jocke

Citat från: mil skrivet 20 november 2011, 22:25:37 PM
I dag på en butik i Motala fann jag 5 påsar Parmesan men inga kebab

Men det är klart att för att det skall bli tävling så måste det ju vara samma utgångsläge för alla dvs likastort antal till försäljning det är ju en del sedan att folk skall rösta är nästa

Fast det är ju inte samma utgångsläge, utgångsläget är ju att de bör finnas chips i alla medverkande butiker under hela tävlingsperioden. Som det är nu så har vi inte haft Kebab eller Permesan på över 1½ månad, utan bara Salt och Vinäger. Detta medför ju att folk inte handlar dom chipsen dom gillar, eftersom dom inte finns :-p
Och antalet som röstar är ju långt ifrån de som bidrar till eventuell vinst.

Olle

Hm, det fortsätter komma in röster ???  :o

Jacob

Alla röster som kom in efter 00:00 är ogiltiga. OLW kommer att räkna bort dessa. Just nu ser det ut som att kebabdrömmen har segrat, men enligt OLW (på facebook) håller de på att räkna ihop allt, så man får hoppas på det bästa. Dock har jag länge varit inställd på att komma tvåa, men det skulle ju vara roligt om slutresultatet pekar på förstaplatsen :)

//Jacob