Final i OLW Mysmatchen 2011!

Startat av Jacob, 11 mars 2011, 02:20:21 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Citat från: Patrik skrivet 01 oktober 2011, 16:28:04 PM
Chipsen har iaf kommit till "I-landet" Kiruna och Haparanda...  :P

Nää, U-land måste det ju vara när man inte kan åka nåånstans utan bil..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Fredde

Jacob, du verkar ligga bra till även i Nacka.... Inte många påsar kvar... 8)

Jacob

Tack för underbara bilder Fredde_J ;)

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Anton i Axvall

I fredags när jag var på ICA Maxi i Skövde så hade man provsmakning av mysmatchen-chipsen. Dock var dina chips slut men tjejen som stog bakom disken berättade att det även fanns en tredje sort som tyvärr var slut och att man kan rösta i tävlingen mm.

Jag köpte sedan dina chips i går. Mycket bra måste jag säga. Helt i min smak! Lycka till.

Jacob

Walter

Din smak var slutsåld på den stora ICA-butiken i Lund, så det kan man ju tolka positivt. Hoppas folk också röstar på din smak.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

MrH

Här uppe i Hälsingland dök de upp till slut och vi har köpt minst en påse i veckan av dina chips  ;D
De är verkligen goda. Verkar som fler tycker så även häruppe för även här är det alltid flest antal påsar av de andra smakerna kvar.
Fortsatt lycka till Jacob, hoppas du vinner.

/MrH

Jacob

Jacob

Nu är det så att kebabdrömmen knappar in. Skiljer endast ca 700 poäng mellan oss. Jag uppmanar er därför att RÖSTA, RÖSTA och åter RÖSTA!!

www.mysmatchen.se
1gång/24h och mailadress

Tack på förhand! :)

//Jacob

Bussmicke

Kebab som chipssmak, kan inte tro den är god.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

jocke

Citat från: Bussmicke skrivet 20 oktober 2011, 02:40:47 AM
Kebab som chipssmak, kan inte tro den är god.

Den smakar som en komprimerad kebabtallrik faktiskt :p
Jag förändrar era liv med detta inlägg

DEB

Nu har t.o.m. kebabdrömmen gått om dig.  :-\ Själv har jag inte smakat någon, men alla förutom vinäger verkar förbaskat goda!
Vill du se fler bussbilder? Gör då ett besök på min hemsida med i huvudsak SL-bussar som motiv:

http://debfoto.com/

1896

Citat från: Fredde_J skrivet 26 september 2011, 20:52:22 PM
Har ochså letat efter dem. De står vid frysdiskarna ungefär, alltså inte alls där de andra chipsen är. Såg dem där idag som först....

Var på Ica Maxci i Nacka idag, kollade extra noga vid frys diskarna, inte fasen hittade jag några chips. Köpte Chili smaken som vanligt istället....

bjorn_k

Haha, vaddå miljöskadad; "ICA Maxci" :-) *gillar*

DEB

Citat från: bjorn_k skrivet 24 oktober 2011, 19:46:08 PM
Haha, vaddå miljöskadad; "ICA Maxci" :-) *gillar*

*Slänga sig efter en gillaknapp*  ;D
Vill du se fler bussbilder? Gör då ett besök på min hemsida med i huvudsak SL-bussar som motiv:

http://debfoto.com/