Din bästa semesterbild!

Startat av Tonniiie, 28 februari 2011, 19:18:38 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Tonniiie

Fyll gärna på!

Här är min!



Naturpark Plitvíce i Kroatien 2010!
Underbart ställe om ni är nära någongång!

MVH Tonnie

SimonB

Svårt att välja, men här är en jag tog i Berlin i somras


Peter C


Jag väljer denna. Geiranger, Norge fotat från Örneveien, Juli -06.


Olof Lagerkvist

Jag har svårt att välja ut vilken jag tycker känns bäst, men någon av de här två får det väl bli då.

Vy från Tossebergsklätten sommaren 2005:


Urqhuhart Castle, Lock Ness sommaren 2006:
Olof Lagerkvist
Avgång.nu - Trafikinformation

https://youtube.com/Olof_Lagerkvist
https://instagram.com/Olof_Lagerkvist
... -- -.... -..- -- -.-

Susanne

Jag tycker att det var svårt att hitta en bästa bild. Med bilden som jag lägger ut kopplar jag samman minnen, därför får detta bli mitt bidrag. Det är Funäsdalen när det är som bäst, sol och värme, ja och mygg  :)

JDS


a32

Härlig Bild!
Jo Funäsdalen slår mycket... vackert beläget och det kan ju faktiskt ändå vara rätt myggfritt ibland på sommaren.

/a32  ;)

vraket



Göta älvdalen 2010



Österlen 2008

Cyklisten

Semester har jag tyvärr inte haft sedan 2004, men jag kör med en bussbild som togs under sensommaren 2010, Veolia 6035.


jocke

Finns många, men här är nog den bästa från de senaste 3 åren iaf som jag kommer på på rak arm.


Manhattans skyline sett från Fulton ferry landing.
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Susanne

Citat från: jocke skrivet 25 april 2011, 19:22:35 PM
Finns många, men här är nog den bästa från de senaste 3 åren iaf som jag kommer på på rak arm.


Manhattans skyline sett från Fulton ferry landing.

Klockren kvällsbild, snyggt.

mushkot

Hm, någon av dessa kanske?







Jacob

Här är min bästa semesterbild, tagen på West Hill i Hastings under språkresan i somras. Med denna bild vann jag en kamera :)



//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

swedebear

Jag tror att jag har postat detta kort i en annan tråd, men det var ju faktiskt en semesterbild också...det är taget från insidan av vattenfallet som är vid Höga Kusten-hotellet...

"I don't want to start any blasphemous rumours, but I think that God's got a sick sense of humor and when I die I expect to find him laughing"

Depeche Mode - Blasphemous Rumours