Din bästa semesterbild!

Startat av Tonniiie, 28 februari 2011, 19:18:38 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Robert T

Har några tusen bilder från min och sambons road trip i USA men jag har inte orkat redigera något än... Detta fick bli den första.  :)

yngrot

Citat från: jocke skrivet 25 april 2011, 19:22:35 PM
Finns många, men här är nog den bästa från de senaste 3 åren iaf som jag kommer på på rak arm.

Manhattans skyline sett från Fulton ferry landing.

En riktigt läcker bild ger 10 poäng till den  ;)
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Bussmicke

Citat från: Jacob A skrivet 23 september 2011, 17:49:01 PM
Här är min bästa semesterbild, tagen på West Hill i Hastings under språkresan i somras. Med denna bild vann jag en kamera :)

//Jacob

Trevligt, vilken kamera vann du?
är den den du kör med nu?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

Citat från: swedebear skrivet 23 september 2011, 18:39:33 PM
Jag tror att jag har postat detta kort i en annan tråd, men det var ju faktiskt en semesterbild också...det är taget från insidan av vattenfallet som är vid Höga Kusten-hotellet...

Trevligt. Ett tips är att beskära bort den störande detaljen nere till vänster
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jacob

Citat från: Bussmicke skrivet 24 september 2011, 16:27:35 PM
Trevligt, vilken kamera vann du?
är den den du kör med nu?

Nä, den jag vann (Canon Ixus 130) ligger ouppackad, är inte säker på om jag ska behålla den. Dels har jag en kompaktkamera (Samsung ST45) som jag kör med nu, och sen ska jag köpa systemkamera när mysmatchen är slut :)

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

swedebear

Citat från: Bussmicke skrivet 24 september 2011, 16:32:47 PM
Trevligt. Ett tips är att beskära bort den störande detaljen nere till vänster

Tack, du tänker på räcket? Har faktiskt inte tänkt så mycket på det innan, men visst skulle det bli snyggare
"I don't want to start any blasphemous rumours, but I think that God's got a sick sense of humor and when I die I expect to find him laughing"

Depeche Mode - Blasphemous Rumours