Huvudmeny

Postvagnen nere?

Startat av Carl Eric, 12 september 2010, 21:18:45 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

Hallåj!

Var inne på Postvagnen och diskuterade tågolyckan som nyligen har inträffat. Dock så när jag helt plötsligt ska ladda startsidan så går det inte. Internet bara laddar och laddar... Testade även att starta upp i Firefox och i Chrome. Det funkar INTE.

Jag kollade "downforeveryoneourjustforme.com", som sa att det bara var för mig, men även den sidan länk fungerade ej.

Någon som har en förklaring?

Tack på förhand!

MVH Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

OSkar000

Ingen åtkomst här heller.

Bredbandsbolaget ADSL...

Christer K

Började med buss april 1976 Örebro Trafik AB, AB Omnibus, Göteborgs Spårvägar, Linjebuss, Swebus Express, Swebus, ETT Trafik AB, Närkebuss, Flexima (körde åt Eurolines),Ragn-Sells AB. Bus4you mars 2020.

the0fiskis

ingen åtkomst
deta står om man försöker gå in  :-[
403 (Forbidden) - Åtkomst nekad
Åtkomst nekad till begärd fil eller katalog.

Access denied to requested file or folder.

fs data

Ingwar Åfeldt

Citat från: the0fiskis skrivet 12 september 2010, 21:49:02 PM
ingen åtkomst
deta står om man försöker gå in  :-[
403 (Forbidden) - Åtkomst nekad
Åtkomst nekad till begärd fil eller katalog.

Access denied to requested file or folder.

fs data

Ser ut så här.

M v h
Ingwar

Optimal

Fungerar för mig. Dom kanske har löst problemet haha  ;D

the0fiskis

Citat från: Jim skrivet 12 september 2010, 21:58:31 PM
Fungerar för mig. Dom kanske har löst problemet haha  ;D
okej? får nog försöka igen
och det funkar vagnen är till backa på rälsen

Staffan Sävenfjord

Citat från: the0fiskis skrivet 12 september 2010, 21:59:45 PM
okej? får nog försöka igen