Busslink 1250 o 1251 i nya skrudar...

Startat av virtual1, 21 juli 2010, 18:07:07 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1




Även 1220 fanns nylackad i blått där!

Kvarne

Obligatorisk fråga: Vad är det för buss till höger om 1250(från vårt håll sett)...?
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Mikael T Nilsson

Tack för dessa trevliga bilder. Vart ska 125x-vagnarna flyttas? Är det till Norrort?
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Bussmicke

Citat från: Kvarne skrivet 21 juli 2010, 18:23:50 PM
Obligatorisk fråga: Vad är det för buss till höger om 1250(från vårt håll sett)...?

Men det är ju inte det han visar på dessa bilder. ;)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.


Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

MGA

Citat från: Kvarne skrivet 21 juli 2010, 18:23:50 PM
Obligatorisk fråga: Vad är det för buss till höger om 1250(från vårt håll sett)...?

Busslink 4552

Ted Selander

Citat från: Bussmicke skrivet 21 juli 2010, 21:42:52 PM
Och dessa skall rulla i=?

Råsta, och på linje 179 som utökas rejält till hösten.

/Ted

Bussmicke

 :) yeah, Spånga rockar. Där kan man hitta ett och annat.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Kvarne

Citat från: MGA skrivet 22 juli 2010, 05:48:38 AM
Busslink 4552

Jahaja, så man försöker sälja den iaf... :) Kul, hoppas den får ett fortsatt liv någonstans i öst!
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

F.Å

1254 har stått blålackad och blänkande på Råsta sedan några dagar tillbaka. Hur många linkar blir det till Råsta?

Andreas

Citat från: Bussmicke skrivet 22 juli 2010, 08:53:18 AM
:) yeah, Spånga rockar. Där kan man hitta ett och annat.

Jodå, snart iaf. :P Var ute på en ordinarie eftermiddagsrunda vid DS och Spånga för att se om något nytt var ute o rullade. Ingenting blev resultatet.  ;)

Mats W

#12
Citat från: Anders Lundén skrivet 21 juli 2010, 20:17:06 PM

Notera stavningen av "Trafik" betyder att den inte är SL-ifierad ännu! BussPC och access väntar!

Jonas Strömblad

Citat från: Ted S skrivet 22 juli 2010, 07:39:07 AM
Råsta, och på linje 179 som utökas rejält till hösten.

Är det bara turtätheten som utökas, eller är det förlängning på gång? För visst är det väl tänkt att 179 skall gå vidare till Täby?
Å när ändå 179 är på tapeten, hur får man SL att börja stanna 179 vid Aniaraplatsen i Sollentuna? Att höra av sig till Kundtjänst ger ju ingenting mer än snömos-svar  >:(
Alla affärer man släpar hem tunga kassar ifrån (ICA och Systembolaget  ;) ) ligger ju vid den utgången från centrum (plus att det är närmare från pendeln till Aniaraplatsen än till bussterminalen)!
/J

rengmark