Trångt i nån annans hall...

Startat av Mikael Ringmarck, 14 januari 2009, 21:29:45 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

M224

Citat från: Stefan P skrivet 15 januari 2009, 16:15:54 PM
Hej

Var det inte en SL hall som skulle utrymmas och byggas om till spårväg och bussarna  fick flytta någon annanstsans vart?

mvh Stefan P

Om jag förstått det rätt så ska bussarna i Bromma flyttas till Lunda i Spånga. Men det ändras så mycket fram och tillbaka så jag vet inte om det stämmer längre.

Nico

Tja, det byggs bussdepå för fullt i Lunda industriområde men det är inte klart än på ett tag.  :D
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

M224

Citat från: Nico skrivet 15 januari 2009, 23:09:29 PM
Tja, det byggs bussdepå för fullt i Lunda industriområde men det är inte klart än på ett tag.  :D

Där ser man, i Gubbängen verkar det inte hända lika mycket.

Mikael Ringmarck

Tack för responsen på bilderna. Jag har försökt leta fram fler bilder men jag har lite svårt att hitta i mitt arkiv då allt ligger sorterat på datum. Det är inte alltid det lättaste att komma ihåg när man tog en viss bild och 700 gb går man inte igenom hux flux. Hittade några som är tagna sommaren 2005 iallafall.

Ersa

Bra bilder! Jag tro bestämt du får lägga upp fler tidiga bilder. Hur gamla är de äldsta bilderna?

Mikael Ringmarck

Citat från: Verspieder skrivet 16 januari 2009, 16:27:19 PM
Bra bilder! Jag tro bestämt du får lägga upp fler tidiga bilder. Hur gamla är de äldsta bilderna?

2002 fick jag min första digitalkamera, men kvalitén är inget vidare. Från 2004 ser bilderna bättre ut  :D Vid tillfälle ska jag se vad jag hittar.

Ersa

Citat från: Mrbuss skrivet 17 januari 2009, 07:49:36 AM
2002 fick jag min första digitalkamera, men kvalitén är inget vidare. Från 2004 ser bilderna bättre ut  :D Vid tillfälle ska jag se vad jag hittar.

Nyredigerade "reprisbilder" är alltid kul! Roslagsbilder från 04 och framåt är alltid välkomna. Själv fotade jag tyvärr alldeles för lite under Roslagstiden.