Min lilla jordenruntresa med frikortet

Startat av Cyklisten, 06 november 2008, 22:07:31 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Cyklisten

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 07 november 2008, 16:26:48 PM
Du åkte till min arbetsort och så sa du inget >:( >:( ;D

Jo, fast som du ser så var allting smått kaotisk, jag skulle egentligen mot norr eller till västkusten men så blev det inte  ;D Men trevligt blev det ändå, fick besöka Klippan, Örkeljunga och Broby för första gången.

bjalle

Citat från: Cyklisten skrivet 07 november 2008, 16:39:49 PM
Jo, fast som du ser så var allting smått kaotisk, jag skulle egentligen mot norr eller till västkusten men så blev det inte  ;D Men trevligt blev det ändå, fick besöka Klippan, Örkeljunga och Broby för första gången.

Broby har jag ju också jobbat i. Var du inne på garaget?
Thygessons Scalor 17-20 har bättre stolar bakom mittdörren än framför medan 42-53 har bättre stolar i hela bussen

Cyklisten

Hmm, konstigt, jag åkte med 20:an och där verkade alla stolar vara likadana, själv satt jag i den bakre delen. Om man jämför med den där "Babyscalan" från Tjörnarpsbuss som har just två olika stolmodeller:
http://i480.photobucket.com/albums/rr163/Cyklisten/hoor8.jpg
så var alla stolar i 20:an som dessa som finns i den främre delen på bilden. Eller så har jag dåligt minne  ???  ;) Det var ganska obekvämt hur som helst.
Varför har man egentligen två olika stoltyper på en och samma buss?

Jag var inte inne på garaget, känner ingen som jobbar där, tog bara en bild genom stängslet. Där stod även den vita Vegan, tyvärr inte alls fotovänligt så det blev ingen bild.

bjalle

Citat från: Cyklisten skrivet 07 november 2008, 19:09:55 PM
Hmm, konstigt, jag åkte med 20:an och där verkade alla stolar vara likadana, själv satt jag i den bakre delen. Om man jämför med den där "Babyscalan" från Tjörnarpsbuss som har just två olika stolmodeller:
http://i480.photobucket.com/albums/rr163/Cyklisten/hoor8.jpg
så var alla stolar i 20:an som dessa som finns i den främre delen på bilden. Eller så har jag dåligt minne  ???  ;) Det var ganska obekvämt hur som helst.
Varför har man egentligen två olika stoltyper på en och samma buss?

Jag var inte inne på garaget, känner ingen som jobbar där, tog bara en bild genom stängslet. Där stod även den vita Vegan, tyvärr inte alls fotovänligt så det blev ingen bild.

Jag som blandar ihop det, du har helt rätt