Ständigt dessa Omni !

Startat av Krille, 27 februari 2008, 18:32:08 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Krille

Ja oftast är det dom som fastnar under linsen.
Men med tiden ska väl dom polska gasbussarna ta över som den vanligaste stadsbussen i Skeå. Den som lever får se.

En 245:a med trasigt halvljus, är det vad man vill ska dyka upp när man ska fota ?!

/K

Ersa

Citat från: Krille skrivet 27 februari 2008, 18:32:08 PM
En 245:a med trasigt halvljus, är det vad man vill ska dyka upp när man ska fota ?!

Såg idag en svart 245:a av sen 80-talsmodell... med X-nummerskylt(!).
Jaha, har vi börjat importera dessa bilar nu också?  ;)

Niklas Bygdestam

Citat från: Krille skrivet 27 februari 2008, 18:32:08 PM

/K

Som vanligt är det bilder av hög klass. Dessutom blir jag lite avundsjuk på det fina vintervädret som ni tycks ha hos er. Och 245:an med det trasiga halvljuset gör bara bilden ännu bättre. Särskillt som jag gillar just Volvo 240 :D
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Greger Larsson

Fina bilder som vanligt!
Noterar skillnaden i utseende på de takmonterade aggregaten..

Verspeider:
Mörka Volvo 240 med X-- registrering kommer från svenska försvaret, det såldes ut ett antal sådana vid en stor auktion i Kalix häromåret!

/GL

Niklas Bygdestam

Citat från: Greger Larsson skrivet 27 februari 2008, 19:21:47 PM
Fina bilder som vanligt!
Noterar skillnaden i utseende på de takmonterade aggregaten..

Verspeider:
Mörka Volvo 240 med X-- registrering kommer från svenska försvaret, det såldes ut ett antal sådana vid en stor auktion i Kalix häromåret!

/GL

Synd att jag inte kände till detta. För då hade jag köpt en sådan. Speciellt om det hade varit en kombi :D
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.