Huvudmeny

Scott Jaguar

Startat av Bussmicke, 21 februari 2008, 18:34:43 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Robban

Haha vad läckert Micke, som en hederlig gammal amerikansk liten "Trailer park".
Blev det några bra bilder vid Gullmarsplan i går?
//Robban
Trafikledare/Trafikledarutbildare/Examinator på MTR Tunnelbanan samt bussförare på Keolis.

Bussmicke

Tog faktiskt inga bilder där denna gång.
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Patrik

Det där är alltså Harby i Upplands Väsby?

Robban

Jasså, ja det kanske inte var nåt spännande som rullade just då när du/vi var där.
Du, undrar också vart stället där du hittade denna bussen ligger, Harby, låter lite som Uppsala eller där omkring ser ut som nåt industriområde eller så, bjussade dom på kaffe dom som bor i bussen?  ;D
Trafikledare/Trafikledarutbildare/Examinator på MTR Tunnelbanan samt bussförare på Keolis.

Bussmicke

Citat från: Patrik skrivet 21 februari 2008, 18:55:05 PM
Det där är alltså Harby i Upplands Väsby?

Stämmer bra det.
Vi var på väg till en Runsten i en jordkällare ute i Smedby (Smedby Utanför Upplands Väsby) när vi fick syn på den.
Verkar som om Runstenar är rena dragplåstren för att hitta gamla bussar... :)
//Bussmicke.

Bussmicke

Citat från: Robban skrivet 21 februari 2008, 18:56:57 PM
Jasså, ja det kanske inte var nåt spännande som rullade just då när du/vi var där.
Du, undrar också vart stället där du hittade denna bussen ligger, Harby, låter lite som Uppsala eller där omkring ser ut som nåt industriområde eller så, bjussade dom på kaffe dom som bor i bussen?  ;D

Nää, vi tog bara våra bilder, snacka lite med han som hade bussen och säkert 15-tal bilar som fanns på området.
Han var lite bakis och doftade Potatisjuice..
//Bussmicke.

Patrik

Citat från: Bussmicke skrivet 21 februari 2008, 20:04:33 PM
Stämmer bra det.
Vi var på väg till en Runsten i en jordkällare ute i Smedby (Smedby Utanför Upplands Väsby) när vi fick syn på den.
Verkar som om Runstenar är rena dragplåstren för att hitta gamla bussar... :)

Smedby ja, det finns ju faktiskt två Smedby, ett utanför och ett "innanför" Väsby, det innanför är där Gunnes gård ligger.

Bussmicke

Citat från: Patrik skrivet 21 februari 2008, 20:07:38 PM
Gunnes gård

Kan inte placera det, vad var det för ett ställe nu igen?
//Bussmicke.

Sundås

Citat från: Patrik skrivet 21 februari 2008, 20:07:38 PM
Smedby ja, det finns ju faktiskt två Smedby, ett utanför och ett "innanför" Väsby, det innanför är där Gunnes gård ligger.

Smedby ligger ju utanför Kalmar! :)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Bussmicke

//Bussmicke.