Idag "Hemma" hos Bussmicke...[2bilder]

Startat av Kvarne, 21 februari 2008, 17:46:05 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kvarne

Hoppas du inte blir allt för sur nu Bussmicke, men lite måste man väl få retas..?!   ;) ;D
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Ersa

Bussmicke

Ja och han gör det Alltid när man inte är hemma.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

blubb

Citat från: Kvarne skrivet 21 februari 2008, 17:46:05 PM

Hoppas du inte blir allt för sur nu Bussmicke, men lite måste man väl få retas..?!   ;) ;D

Hur ställer sig SL till att röda bussar kör omkring skyltade som om det skulle köra på linje?

Ersa

Citat från: blubb skrivet 21 februari 2008, 18:38:59 PM
Hur ställer sig SL till att röda bussar kör omkring skyltade som om det skulle köra på linje?

Kvarne har då aldrig kört runt med linjenummer vad jag vet, utan skyltar tillfälligt endast för det stillastående fototillfället.

Kvarne

Citat från: Verspieder skrivet 21 februari 2008, 18:41:20 PM
Kvarne har då aldrig kört runt med linjenummer vad jag vet, utan skyltar tillfälligt endast för det stillastående fototillfället.

Stämmer! Jag är väldigt noga med att inte köra runt med någon skyltning som kan tänkas lura eventuella resenärer.
Skyltningen som denna buss har är endast för fototillfället. Innan bussen stannade på Värdshusvägen var den skyltad "GLADÖ BUSS" och när den började rulla igen var den skyltad "www.gladobuss.com"

Så där gick du bet blubb!  ;D
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Bussmicke

Ja alltid är det någon som måste ifrågasätta hur en blir kommer till och sånt blir jag så trött på.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jeppe Hagelbäck

En gammal Skåning, trevligt!
Grattis till "lappen".