Dagens Omniska Sergels torgsbesökare..

Startat av Bussmicke, 20 februari 2008, 23:06:03 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Martin Maltkvist

Citat från: Bussmicke skrivet 21 februari 2008, 23:14:31 PM
Hmm, 2½ timme efter jag var där..
Aa precis och detsamma hände med Jacobssons Buss AUC053.
Jag var förresten till Åbo på kryssning med Silja Line igår (kom hem ikväll) och fotograferade då några bussar som stod parkerade då en förare plötsligt kom ut och frågade om jag var Bussmicke, svaret blev då nej men att jag också fotograferar bussar. Även några andra förare klev ut (fvb övernattning på det intilliggande hotellet) och en trevlig pratstund vidtog.  Summa summarum kunde jag alltså konstatera att du är välkänd lite överrallt och att just en bussförare nämnde ditt namn förvånade mig knappast, han var i övrigt från Västanhede Trafik och körde en Jonckheere. Jag gav dem även adressen till forumet så att de själva kan läsa och förhoppningsvis kanske någon registrerar sig.
Mångårig yrkeschaffis inom buss och lastbil, numera lokförare på nattågen till och från Övre Norrland

Hälsningar
/Martin

Bussmicke

Trevligt.
Både Du och patrik har råkat ut för samma bravader denna vecka som undertecknad..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.