Huvudmeny

Byholma Busstrafik!

Startat av Niclas Rosenius, 18 februari 2008, 09:47:58 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niclas Rosenius

Hej!

Har fått några bilder nerifrån Alperna och bla denna Helmark från Byholma Busstrafik.

Om ni tycker att det ser ut och vara kallt så är det "bara" -18  i Saalbach-Hinterglemm där bilden är tagen.

//Niclas

Niklas Bygdestam

Länslackad buss kan väl inte vara så vanligt på den här sortens trafik. Speciellt inte att hitta en länslackad buss så pass långt utanför Sveriges gränser :)
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

buss-tobbe

Jag håller med dig Niklas, Annars lika bra bild som vanligt!!!

/Tobbe

Jan

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 18 februari 2008, 09:47:58 AM

Hej!

Har fått några bilder nerifrån Alperna och bla denna Helmark från Byholma Busstrafik.

Om ni tycker att det ser ut och vara kallt så är det "bara" -18  i Saalbach-Hinterglemm där bilden är tagen.

//Niclas

Jag tycker att denna buss som Helmark producerar är snygg. Trist att kvaliteen är urdålig.
I branschen i 40 år

Sundås

Citat från: Niklas Bygdestam skrivet 18 februari 2008, 09:57:55 AM
Länslackad buss kan väl inte vara så vanligt på den här sortens trafik. Speciellt inte att hitta en länslackad buss så pass långt utanför Sveriges gränser :)

Mja, jag har sett det innan, kanske inte så långt bort, men det är ju praktiskt att kunna köra både linje- och turisttrafik med samma buss :) Köper man en "halvturistare" funkar det ju fint.
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se