Huvudmeny

Karlskoga-Degerfors..

Startat av Bussmicke, 17 februari 2008, 11:58:50 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Nu är bilderna ute.

Mer på hemsidan.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

bjalle

Trevligt, framförallt VL Setrorna

Jonas Gustafsson

Instämmer. Setras 400-serie har mycket tilltalande design.
//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

buss-tobbe

Jag håller med dig Björn VL Setrorna är verkligen trevliga!! Tack för alla bilder Micke!!

/Tobbe 

Walter

En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Bussmicke

Citat från: Walter skrivet 17 februari 2008, 19:19:09 PM
Tackar för bilderna!

Varsågod och tack alla.
Nästa vecka är det Tyvärr sportlov för den stora massan ynglingar varför det kanske inte blir nån resa.
Finns det nåt ställe utan sportlov nästa vecka?
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ulf Fernestad

Citat från: Bussmicke skrivet 17 februari 2008, 11:58:50 AM
Nu är bilderna ute.

Hemska tanke att en sån fin länstrafiksfärgsättning ska bli blå(väst-trafik) om politikerna får som dom vill !!!!

Bussmicke

Citat från: Ulf Fernestad skrivet 17 februari 2008, 19:37:56 PM
Hemska tanke att en sån fin länstrafiksfärgsättning ska bli blå(väst-trafik) om politikerna får som dom vill !!!!

?
//Bussmicke.

Ulf Fernestad

Citat från: Bussmicke skrivet 17 februari 2008, 19:39:39 PM
?
För att räta ut ditt frågetecken så har landstingspolitiker från Värmland friat till västra götalands regionen om en tänkbar sammanslaging av Värmland med vgr.

Patrik

Citat från: Bussmicke skrivet 17 februari 2008, 19:36:57 PM
Varsågod och tack alla.
Nästa vecka är det Tyvärr sportlov för den stora massan ynglingar varför det kanske inte blir nån resa.
Finns det nåt ställe utan sportlov nästa vecka?

Visst finns det.
Värmland, Västmanland, Dalarna och hela norrland från Gävleborg och norrut har inte lov nästa vecka.
(Och Stockholm såklart)

Bussmicke

//Bussmicke.

Bussmicke

Citat från: Patrik skrivet 17 februari 2008, 19:56:18 PM
Visst finns det.
Värmland, Västmanland, Dalarna och hela norrland från Gävleborg och norrut har inte lov nästa vecka.
(Och Stockholm såklart)

Bra, då finns det lite att funta på.
//Bussmicke.

Clabbe

Citat från: Ulf Fernestad skrivet 17 februari 2008, 19:48:11 PM
För att räta ut ditt frågetecken så har landstingspolitiker från Värmland friat till västra götalands regionen om en tänkbar sammanslaging av Värmland med vgr.

Men innan dess har säkert Bull fått som han vill, och alla färdtjänst/sjuktransportfordon från minsta taxi ska va gul.
"Det är en vanesak, titta på Taxi020 som etablerat sej i Karlstad, de har gula fordon, dock ej i samma nyans"

Stefan P

Hej

Tack för fina bilder från födelsestad. Hade öppnat busstation den var stängd pga. av om byggnad.
VL har haft en gammal reservbuss i Karlskoga som hette 75 finns den kvar.

Ingemar

Citat från: Patrik skrivet 17 februari 2008, 19:56:18 PM
Visst finns det.
(Och Stockholm såklart)
Och Göteborg samt de flesta (?) kommunerna runt omkring
Kör, tvättar, servar, lagar och trafikleder bussar för Söne Buss i Göteborg