Huvudmeny

Två av fyra (Bilder)

Startat av Oskar A, 13 februari 2008, 19:15:40 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Oskar A

Westin Buss har hittills köpt fyra stycken Cityliner av nya modellen. De två andra bussarna har reg.nummer ATB 181 respektive BAE 727. Tyvärr är mina båda bilder tagna under skymning.
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

Patrik

Citat från: Oskar A skrivet 13 februari 2008, 19:15:40 PM

Westin Buss har hittills köpt fyra stycken Cityliner av nya modellen. De två andra bussarna har reg.nummer ATB 181 respektive BAE 727. Tyvärr är mina båda bilder tagna under skymning.

Jamen, den här åkte jag ju imorse på linje 565 in mot stan från Väsby, blev förvånad att den inte var ett dugg ombonad och "mysig" inuti...

Walter

Citat från: Patrik skrivet 13 februari 2008, 19:17:36 PM
Jamen, den här åkte jag ju imorse på linje 565 in mot stan från Väsby, blev förvånad att den inte var ett dugg ombonad och "mysig" inuti...

VAd menar du med mysig och ombonad, den ser lite mysig ut från utsidan, i varjefall jämfört med en linjevagn!
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Patrik

Citat från: Walter skrivet 13 februari 2008, 19:26:59 PM
VAd menar du med mysig och ombonad, den ser lite mysig ut från utsidan, i varjefall jämfört med en linjevagn!

Mattor och allt vad det innebär, det fanns lite blåa lampor och fint tyg på stolarna, inget mer.

Walter

Citat från: Patrik skrivet 13 februari 2008, 19:38:30 PM
Mattor och allt vad det innebär, det fanns lite blåa lampor och fint tyg på stolarna, inget mer.

Ok
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Esbjörn

Nummer tre gick som dubblering på Y-buss i söndags.
Westin Buss ATB181 på Sundsvalls busstation den 10 feb.

Niclas Rosenius

Trevliga bilder, grabbar. Där ligger man i lä :'(

Synd att dom inte är bättre utrustade som Patrik säger men dom skall ju inte gå som lyxturist bussar heller.

//Niclas

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niclas Rosenius

Citat från: Bussmicke skrivet 13 februari 2008, 22:47:35 PM
T o m. jag ligger i lä.. ;D :D

Då e det illa  ;) men förstås det är ju turistbussar och dom jagar du ju inte lika mycket som en linjevagn  ;D

//Niclas

Bussmicke

Citat från: Niclas Rosenius skrivet 13 februari 2008, 22:50:41 PM
  Då e det illa  ;) men förstås det är ju turistbussar och dom jagar du ju inte lika mycket som en linjevagn  ;D

//Niclas

Exakt och jag brukar alltid säga; förr eller senare så har jag dem på bild.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.