Våren viser seg fram i Oslo

Startat av Magne, 10 februari 2008, 02:01:38 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Magne

I dag våknet jeg opp til et fantastisk vær! Jeg tok på meg jakka, dro med meg kamera, og dro ut for å jakte på buss! I dag ble det ganske bra fangst og fine bilder, men lav sol bidrar til noen bilder som blir litt lyse! Men hovedsakelig ble resultatene gode :)

En annen Scania stod parkert vedsiden av!

Grenlandsekspressen mottok tidligere denne uka noen splitter nye busser. Bussene er Volvo 9700S, og er 13,9 (?) meter lang!

Litt av et overheng bak på en slik lang buss!

Det får holde for i dag :) Håper bildene falt i smak!

Frippe Fribas

Selvsagt faller de i smaken!  ;)
Litt av ett overheng på den Grenlandsekspressen, ikke noe å kjøre på fjellveier regner jeg med...
Det er hyggelig med bilder fra hovedstaden, så det er bare å fortsette!

OT: Det var pene og vel syngende damer som vant finalen i MGP igår...
Jeg regner med der var gode muligheter til fine fangster med tilreiste busser ved Spektrum og gamlebyen utover dagen grunnet finalen i Spektrum?
//Fredrik

Magne

Ja søren, det tenkte jeg ikke på! Oslo Spektrum var sikkert godt utrusta med buss i går i og med at Norge hadde finale i melodi Grand Prix... Det beste bidraget vårt vant heldigvis, så jeg klager ikke!

Hyggelig at bildene falt i smak :) Å ja, jeg er veldig enig i at Grenlandsekspressen hadde et lagt overheng bak! Den må da ta med seg busker og kratt på sin vei på trange skogsveier!

Walter

Borde man inte välja boggie med tanke på dåliga vägar?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Bergenga

Citat från: Walter skrivet 10 februari 2008, 20:27:04 PM
Borde man inte välja boggie med tanke på dåliga vägar?

Man får vel plass til mer bagasje ved å ikke ha boggi? ::)

Uansett så kjører ikke de bussene på de dårlige veiene, i hvert fall ikke de virkelig dårlige.
Mvh.
Øyvind Berg