Borås Lokaltrafik har fått i gång sin hemsida

Startat av Staffan Sävenfjord, 08 februari 2008, 16:49:22 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Staffan Sävenfjord

Äntligen måste man säga! Redan 2004 hörde jag en i ledningen för Borås Lokaltrafik säga att deras hemsida skulle bli klar snart. Och nu har den faktiskt blivit det. Det kanske inte står så mycket intressant där men det är i alla fall många fina bilder.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

Jag tänkte mer på att han kanske glömde länken.
I ett inlägg av den typen förväntar jag mig att länk är bifogad.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bernt Talbrant

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 08 februari 2008, 16:49:22 PM
Äntligen måste man säga! Redan 2004 hörde jag en i ledningen för Borås Lokaltrafik säga att deras hemsida skulle bli klar snart. Och nu har den faktiskt blivit det. Det kanske inte står så mycket intressant där men det är i alla fall många fina bilder.

Noterar att det anges fel gatuadress på hemsidan - men det kommer säkert att rättas till framöver nu när jag skrivit det här.  8)

Ersa

Citat från: Bernt Talbrant skrivet 08 februari 2008, 19:28:37 PM
men det kommer säkert att rättas till framöver nu när jag skrivit det här.  8)

Att kommentera här brukar leda till snabbare resultat än att maila företaget...  ;)

Staffan Sävenfjord

Citat från: Verspieder skrivet 08 februari 2008, 20:10:41 PM
Att kommentera här brukar leda till snabbare resultat än att maila företaget...  ;)

Jo, i det här fallet har nog både webbmaster och trafikchefen hunnit se felet.
För den som redan nu vill rätta med hjälp av tippex på skärmen skall det alltså vara Svenljungagatan och inte Svenljungavägen.