Dagens fotorunda: Stockholm-Upplands Väsby-Sollentuna-Kista

Startat av Bussmicke, 07 februari 2008, 22:09:26 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Sedan en dålig bild på den nya flygbusslinjen.

Dagens rött på blått...
(Även 5118 var med i rött på blått)

Mer på hemsidan.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

bjalle

Trevligt!
Själv verkar det som mina planerade fototimmar i Stockholm i slutet på månaden går åt h*****e

Bussmicke

//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

M224

För att vara tagen på en 1/13s så tyckte jag att FAC 8106 bussen blev riktigt bra.

Bussmicke

//Bussmicke.

M224

Citat från: Bussmicke skrivet 07 februari 2008, 22:40:48 PM
Tack, kanske jag som har blivit För kräsen?

R1 är ju ingen systemkamera så man ska nog inte begära för mycket av den i sådana här mörka fotosituationer.

Bussmicke

Förvisso med CMOS-snesor.
Den brusar vid 800 men på ett snyggt sätt, ej detaljlöst som med CCD-sensor.
Snyggare brus än FZ50
//Bussmicke.

Fredde

Lika trevliga bilder som vanligt, Micke!

CitatSnacka om intetsägande skyltning... 

Jag löste av en kollega igår som var på väg till "Ej i trafik". Frågade vart det låg, men han visste inte heller ;) Dock var bussen nästan full.. ;D

Oskar A

Citat från: Bussmicke skrivet 07 februari 2008, 22:09:26 PM

Trevliga bilder och tack för en trevlig dag! Tyvärr fick jag ju inte 4131 på bild men med tanke på alla andra luckor jag lyckades fylla så är jag väldigt nöjd med dagen. Mina Upplands Väsby-bilder kommer imorgon eftersom jag inte hinner ladda upp de innan jag åker till jobbet.
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

Bussmicke

Citat från: Fredde_J skrivet 07 februari 2008, 23:26:51 PM

Jag löste av en kollega igår som var på väg till "Ej i trafik". Frågade vart det låg, men han visste inte heller ;) Dock var bussen nästan full.. ;D

He he..
//Bussmicke.

Bussmicke

Bussen kom irriterande nog tillbaka precis efter du åkt.
//Bussmicke.

Karsten

Citat från: Fredde_J skrivet 07 februari 2008, 23:26:51 PM

Men är det inte förvånansvärt ofta som det står "Ej i trafik" utvändigt men rättskyltat på BussPC-displayen? Jag tycker jag råkar ut för detta var och varannan gång jag kör fram i Slussen.

Fredde

CitatMen är det inte förvånansvärt ofta som det står "Ej i trafik" utvändigt men rättskyltat på BussPC-displayen? Jag tycker jag råkar ut för detta var och varannan gång jag kör fram i Slussen.

Kanske har det med att göra att gps tror att bussen är på en annan plats? Var inga problem vid avlösning att få upp rätt utvändigt. Men då kanske det skulle ha stått samma i PCn?

Dock är det effektivast att lyssna om det rasslar till i skåpet... ;)