Huvudmeny

Årets tredje...

Startat av Bussmicke, 26 januari 2008, 11:19:03 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

...Semla intog i Björkhagen.
Den 4:e intogs samma kväll hemma då en kompis kom på besök och hade Semla med sig...
Den saknas det bilder på.

Mr. G, är detta bättre då?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jonas Gustafsson

Oj oj. Hustrun och jag åt årets första ungefär när du åt den 4:e med din kompis.
Och än är inte fettisdagen här... :)
//Jonas G
Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Sundås

Det var ett väldigt litet lock på den där semlan ;)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Kaxen

Citat från: Sundås skrivet 27 januari 2008, 18:14:07 PM
Det var ett väldigt litet lock på den där semlan ;)

Och väldigt mycket grädde... :-X

bjalle

Jag har inte ätit en enda ännu

Bussmicke

//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

bjalle

robbes

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 28 januari 2008, 11:52:37 AM
Jag har inte ätit en enda ännu

En sund inställning må jag säga dock kan man dö av att man äter för många speciellt om det är mycket grädde på dem.

KRNI

Bengt Jönsson

Vad heter Kafeet, Conditoriet i Strömstad som ligger så att man ser stationen?
Någon av detta Forums skribenter har jag för mig visade en bild från detta ställe i somras och jag hoppas att det är öppet även vintertid.

Borde ju utnyttja mitt "Regionen-Runt" och göra en tur upp till dit nu i helgen. 

/Bengt

Staffan Sävenfjord

Citat från: Bengt Jönsson skrivet 30 januari 2008, 19:31:02 PM
Vad heter Kafeet, Conditoriet i Strömstad som ligger så att man ser stationen?
Någon av detta Forums skribenter har jag för mig visade en bild från detta ställe i somras och jag hoppas att det är öppet även vintertid.

Borde ju utnyttja mitt "Regionen-Runt" och göra en tur upp till dit nu i helgen. 

/Bengt

http://www.kaffedoppet.se/
Fast mer informativa hemsidor har man sett. De har öppet året runt alla veckans dagar enligt Strömstad Tourism (obs stavningen).

KRNI

När jag skulle kasta i mig min femte noterade jag att jag köpt Blåbärssemla, vad fan är det för nåt!? Ussch! Helv... också! Fick hamna i papperskorgen, får ta femte vid annat tillfälle helt enkelt! ;D

/KRNI

Sundås

Citat från: KRNI skrivet 31 januari 2008, 01:13:08 AM
När jag skulle kasta i mig min femte noterade jag att jag köpt Blåbärssemla, vad fan är det för nåt!? Ussch! Helv... också! Fick hamna i papperskorgen, får ta femte vid annat tillfälle helt enkelt! ;D

/KRNI

Det lät ändå ganska gott, även om jag föredrar originalet ;)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Bussmicke

Citat från: KRNI skrivet 29 januari 2008, 23:36:14 PM
Du ligger efter Micke! ;) ;D
/KRNI

Gör jag? Åt den 5:e igår, Ritornosemlan..
//Bussmicke.

Bussmicke

Citat från: KRNI skrivet 31 januari 2008, 01:13:08 AM

/KRNI
Hmm, den hade jag velat testa.
//Bussmicke.