Kunde man inte klistra en tråd med...

Startat av Danne B., 20 januari 2008, 20:33:32 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Danne B.

...länkar till alla dom buss-bild-sidor som folk här på forumet har?

Inte så lätt att hålla reda på alla alltid... :)

//Danne

robbes

finns väl något som heter lägg till i favoriter

Staffan Sävenfjord

En länksamling finns här
http://www.omnibuss.se/lankar/index.php

En länksamling finns också på de flesta fotografers hemsidor.

Fredde

Danne B.

Robbes: Nähää...? Gör det ? Tack för det fantastiska tipset... :P Dock uppdaterar sig inte dom så fort någon skapar en ny hemsida, så om länkarna finns på nätet så att nytillkomna buss-fotare kan lägga in sina hemside-länkar där så blir det lättare att hitta dom!

Staffan: Stort tack! Problemet är väl dock att nytillkomna inte lika lätt kan lägga in sin länk där... Med en bussbildsidetråd kunde man låta alla som skapat en ny sida lägga dom där!

Fredde_J: Tackar! :)

//Danne

Erol

Jag tycker dock att det är ett bra förslag som Danne föreslår.

Staffan Sävenfjord

Citat från: Andreas Ljungqvist skrivet 21 januari 2008, 16:52:12 PM
Långt ifrån komplett...

Förvisso inte. Den som vill ha en länk till sin hemsida kontaktar info@omnibuss.se
Vi skall överväga förslaget om en klistrad tråd. Men även den kommer snart att bli inaktuell. Och långt ifrån komplett.

Erol

Men däremot är det ju lättare att få kontakt här på forumet om man vill ha upp sin länk sen så tycker jag att admin för omnibuss.se kan ju titta in här då och då och se vad som har hänt. Sen så ska det vara en klistrad tråd men dock enbart för länkar EJ för kommentarer, vilket jag tycker att anbudstråden ska vara på samma sätt.

Andreas Ljungqvist

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 21 januari 2008, 16:54:04 PM
Förvisso inte. Den som vill ha en länk till sin hemsida kontaktar info@omnibuss.se
Vi skall överväga förslaget om en klistrad tråd. Men även den kommer snart att bli inaktuell. Och långt ifrån komplett.

Det trista när man går in på den länksidan du pekade på är att där var ett antal inaktuella länkar..

Bussmicke

Även jag hade en hel del inaktuella länkar vilket Krille tacksamt påpekade.
Nu är de genomgångna vilket tog sin tid.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.