Huvudmeny

fundering

Startat av robbes, 19 januari 2008, 17:54:15 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

robbes

http://www.blocket.se/vi/14861597.htm?ca=8_s

denna buss har jag sett ett flertal bilder på här på forumet men alltid så har det skrivits swebus hur kommer det sig?

Fredde

Var väl så att Swebus Express lånade/hyrde denna buss?

/Fredde

Walter

Japp vid två tillfällen minst har expressen lånat denna
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Skalman

"...motor med partikelfilter fram till 2012"

Vad händer 2012? Ramlar filtret bort, måntro?  ;D

Staffan Sävenfjord

Citat från: Walter skrivet 19 januari 2008, 18:23:51 PM
Japp vid två tillfällen minst har expressen lånat denna

Och innan tiden hos Utbildningscentrum i Jönköping och Swebus Express var det Lo's Buss i Kinna. Men så här såg den ut vid ett av de tillfällen när Swebus Express hyrt in den. Gick på sin vanliga linje, 777, mellan Göteborg och Stockholm.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Walter

Citat från: Bussmicke skrivet 19 januari 2008, 21:50:01 PM
Denna har hyrts en gång till, nu med nummer 6800. Vet dock ej om bussen är kvar.

Om den ligger ute på Blocket bör den ju inte vara kvar.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Peter Elmheden

Citat från: Walter skrivet 19 januari 2008, 22:09:29 PM
Om den ligger ute på Blocket bör den ju inte vara kvar.

Hmm, kanske tills den blir såld??

Cityliner

Citat från: Bussmicke skrivet 19 januari 2008, 21:50:01 PM
Denna har hyrts en gång till, nu med nummer 6800. Vet dock ej om bussen är kvar.

Se jeppes bild.
http://www.jsbild.se/albums/index.php?album=Bussar%2FBussbilder+Sverige%2FSwebus%2FSwebus+6000-6999%2F&pic=Swebus_6800_Malmo_Jorgen_Kocksgatan_20070825D.jpg

Den hyrdes under tiden 4967 (tror jag) var på verkstad efter den blivit rejält badad... ::)
Malmö depån var då minst en buss för lite.

robbes

cityliner en liten parantes här då jag läser din text att du kör hos alternativ rafik du fivk inte under 2006 åka till danmark och lasta över från en buss med hjullager haveri utanför tappernöje?

Skalman

Citat från: Lars Ödlund skrivet 19 januari 2008, 21:53:52 PM
Tillståndet att trafikera Miljözonen går ut

//Lars

Jo, det försod jag, men det var inte riktigt så det stod i annonsen...  :)

Cityliner

Citat från: robbes skrivet 20 januari 2008, 00:32:16 AM
cityliner en liten parantes här då jag läser din text att du kör hos alternativ rafik du fivk inte under 2006 åka till danmark och lasta över från en buss med hjullager haveri utanför tappernöje?

Nej det var inte jag som gjorde det... vet inte vem som gjorde det tyvärr...

robbes

cityiner okej jag bara undrade då han fick liten utflykt till örebro fick själv ta över och köra eran man då hans körtid tog slut nämligen