En buss och en toalett samt en bussbak

Startat av Rickardo, 08 januari 2008, 19:30:24 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Rickardo

Ibland kan man inte förundras över vissa saker. På hållplats Nyhamnen i Malmö står det ibland bussar parkerade ofta från stadstrafiken. Idag var så fallet igen och nu har jag äntligen förstått varför. Denna snygg toalett finns till för behövande chaufförer  ;D

Veolia 2675 vid Nyhamnen i Malmö.

Som bonusbild måste det då bli en bussbak...

Arriva 6832 fd Swebus 4832 vid Universitetsbron i Malmö

Mvh Rickardo

Niklas Bygdestam

Citat från: Rickardo skrivet 08 januari 2008, 19:30:24 PM
Ibland kan man inte förundras över vissa saker. På hållplats Nyhamnen i Malmö står det ibland bussar parkerade ofta från stadstrafiken. Idag var så fallet igen och nu har jag äntligen förstått varför. Denna snygg toalett finns till för behövande chaufförer  ;D

Veolia 2675 vid Nyhamnen i Malmö.

Som bonusbild måste det då bli en bussbak...

Arriva 6832 fd Swebus 4832 vid Universitetsbron i Malmö

Mvh Rickardo

Jag vet inte hur det fungerar i Malmö. Men i Uppsala har man toaletter vid ändhållplatserna. Har man inte så i Malmö också?
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Rickardo

Citat från: Niklas Bygdestam skrivet 08 januari 2008, 19:32:45 PM

Jag vet inte hur det fungerar i Malmö. Men i Uppsala har man toaletter vid ändhållplatserna. Har man inte så i Malmö också?

Visst är det så! Denna får nog fungera som slutdestinationstoalett för Malmö C om man inte vill använda de publika toaletterna. På Malmö C är det så trångt så att parkera en buss för att gå in på stationen är inte populärt

/Rickardo