527 Varrfora[1 SL-bild]

Startat av Kvarne, 03 januari 2008, 19:10:09 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kvarne

....Ja, "Var´fora?" -Han for till Varrfora.... ;D
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Bussmicke

Så trevligt, Kvarne har lämnat Söderort och farit till Norrsidan..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Nico

Får instämma med föregående talare. Ser även att föraren varit snäll och stannat till igen på fel sida. Antagligen ska ungarna till Väsjöbacken, men den når man ju tyvärr bara med turerna som går vidare mot Smedstorp och Fornboda. Föraren ifråga är dock en mycket hygglig prick så han kanske valde att stanna bara för att informera lite...  :D
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Kvarne

Citat från: Bussmicke skrivet 03 januari 2008, 20:21:38 PM
Så trevligt, Kvarne har lämnat Söderort och farit till Norrsidan..

Tog en fin utflykt idag;
165an till Liljeholmen--->Promenix till Trekanten där jag fotade 5205 som jag åkte med till Älvsjö---->Pendeltåg till Häggvik där jag träffade en kompis och fick skjuts till Sollentuna--->Fotade lite-->179 till Spånga C. Fotade lite där--->Klev på 117(Swebus 130x Omnilink), ändrade mig och hoppade på 112:an som stod bakom (Swebus 393x) Tog den till Alvik. Missade Tvärbanan och trampade upp till T-banan där jag fick åka Inkognito(C20F 2000). Tog en totalt misslyckad bild på denna och åkte till Gullmarsplan där jag klev av och fick åka Busslinks 6144 hem...

Imorn bär det av till Botkyrk....Förlåt. Bussmicke-land.  ;D
Mvh Kvarne

Bussmicke

Då är det bäst man håller sig borta.  :D
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Kvarne

Citat från: Bussmicke skrivet 03 januari 2008, 22:28:59 PM
Då är det bäst man håller sig borta.  :D

Ja akta sig!  ;D

Sticker väl ut vid 7-8 tiden för att hinna ut till slutet av rusningen iaf....sen får vi se hur länge jag blir ute....så...Akta sig som sagt!  :D ;D
Mvh Kvarne

Wolfie

Citat från: Kvarne skrivet 03 januari 2008, 22:47:03 PM
Sticker väl ut vid 7-8 tiden för att hinna ut till slutet av rusningen iaf....sen får vi se hur länge jag blir ute....så...Akta sig som sagt!  :D ;D

Så du hoppas på att hitta någon form av rusning? Det kan nog bli svårt, inte mycket folk på stan när jag cyklade till jobbet, nästan som om man råkade missa att det var lördag.