Huvudmeny

Quiz 2007

Startat av CD, 26 december 2007, 11:03:32 AM

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

CD

Likt Kalle Anka på julafton, Bussmickes Sverigerunt resor och Valborgsbålet den siste april är det nu dags igen för den årliga quizzen om vem som har sagt och gjort vad. Skillnaden i år från förra året är att det inte går att fuska genom att kolla i arkivet för den första halvan av året!

Utbudet av frågor i har varit bra under året, många färgstarka personer av gjort tydliga avtryck
så att valet av frågor var svårt, många bra frågor har lämnats ute. Om du vill säkra dig en plats i Quiz 2008 så kom med magstarka påståenden, visa bilderna som inte skulle tagits och skriv innan du tänkt klart!

http://www01.quizyourfriends.com/takequiz.php?quizname=071226044018-443276

Ps Quizzarna för de föregående åren verkar vara borta

Bussmicke

Ahh, äntligen.
Bangade bara på sista frågan, annars alla rätt.
90 fick jag.

Tack CD.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Rickardo

Kul!

Jag fick bara 70...

/Rickardo

Kvarne

60 rätt....uschiamig...var lite halvdåligt... :)
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Fredde

Men.. Jag ligger just nu helt klart sist, de ni! ;D

/F

Henrik Palmqvist

Kul tävling. Även om jag bara fick ihop ynka 10 poäng. / Henrik

bjalle

Fick nöja mig med 80 poäng

Bussmicke

Stort Tack CD för årets höjdpunkt.
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Patrik

Tack för ett ytterst roligt quiz, jag fick nöja mig med 80 poäng.

OSkar000

70 poäng och tydligen har jag inte lyckats med några bravader stora nog att platsa i quizet. Nu har jag jobbat heltid sen i juni vilket har gjort att tiden för bussfotande och annat muppande har varit väldigt begränsad. Någon bättring kan jag tyvärr inte utlova, men jag ska i alla fall göra ett försök att komma ut lite i skogarna och på slätten här i Östergötland för att få ett par bilder från några nya platser.

Niclas Wennerlid

Haha, 100 poäng. Kan säga med säkerhet att det berodde på mer tur än skicklighet :D

//Niclas

Walter

Man glömmer vissa saker fort, och en del kunde man gissa sig till svaren på. Kul!
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

bjorn_k

Åh, jag fick hela 40 fast jag bara har vart inloggad 4 dagar, 21 timmar och 2 minuter.  ;D

Andreas Ljungqvist

70 poäng för min del.. Detta var roligt.. Tack CD för initiativet...  ;D

Bussmicke

Citat från: Niclas Andersson skrivet 26 december 2007, 13:39:13 PM
Haha, 100 poäng. Kan säga med säkerhet att det berodde på mer tur än skicklighet :D

//Niclas

Grattis, Många frågar var svaren självklara.
//Bussmicke.