God jul och gott nytt år önskar jag med en ny hemsida!

Startat av Björn Ax, 23 december 2007, 18:51:07 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Björn Ax

Hejsan!

God jul på er alla!

Har införskaffat mig en Nikon D40 och har lite bussbilder från uppsala till er.

Hoppas ni gillar lite bilder från en glad amatörfotograf.

http://www.transwarp.se/galleri

Oskar A

Trevligt! Ytterligare en fotograf i Uppsala. Av bilderna att döma verkar du jobba som chaufför hos Gamla Uppsala Buss. God Jul själv förresten.
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Björn Ax

Citat från: Oskar A skrivet 23 december 2007, 19:09:22 PM
Trevligt! Ytterligare en fotograf i Uppsala. Av bilderna att döma verkar du jobba som chaufför hos Gamla Uppsala Buss. God Jul själv förresten.

Tackar. Jodå. Började på GUB i november. Så är ganska ny på GUB men har kört för swebus i uppsala sen november 2006.
Tog D-kortet september 2006. :)

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Simon A

Citat från: hamre skrivet 23 december 2007, 19:51:18 PM
Tackar. Jodå. Började på GUB i november. Så är ganska ny på GUB men har kört för swebus i uppsala sen november 2006.
Tog D-kortet september 2006. :)
Trevligt, kanske man stöter på dig någon gång när man åker till skolan eller är med pappa på jobbet. Du kanske rentav vet vem han är, Thomas Andersson, personal 36. Välkommen till GUB ;D

//Simon

Björn Ax

Citat från: Simon A skrivet 23 december 2007, 21:13:36 PM
Trevligt, kanske man stöter på dig någon gång när man åker till skolan eller är med pappa på jobbet. Du kanske rentav vet vem han är, Thomas Andersson, personal 36. Välkommen till GUB ;D

//Simon

Hejsan!

Ja det kanske du gör. Nej jag har nyss börjat så jag har inte lärt känna så många ännu. Känner bara dom som jag gick på utbildningen med. :)

// hamre

Simon A

Citat från: hamre skrivet 23 december 2007, 21:38:49 PM
Hejsan!

Ja det kanske du gör. Nej jag har nyss börjat så jag har inte lärt känna så många ännu. Känner bara dom som jag gick på utbildningen med. :)

// hamre
Bara säga till dan före du ska ha 115/2 med start från garaget(delad tur på lista 8 ) så ska jag presentera mig när jag kliver på i Storvreta för att åka till skolan(inte mycket att se men ändå ;D) ;)

//Simon