Advent 19 - Bussgarasjen i hjembygda (med Concorde)

Startat av Bergenga, 23 december 2007, 11:01:36 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bergenga

I hjembygda mi Kviteseid går det kun gjennomgående busser, med unntak av skolebussene. Derfor finnes den eneste lokale "bussgarasjen" rett ved skolen. Og særlig til garasje er det ikke heller, bare en liten grusplass med plass til 3 vanlige busser. Men det hender også ofte at sjåførene tar med bussene hjem til seg om de har plass.
Bussen er Telemark Bilruter #101, Arna Concorde byggnr. 3028 fra 1985, Scania K112CL.

SP 86022 ved Kviteseid skule, 19.12.2007.
Mvh.
Øyvind Berg

Frippe Fribas

Nydelige bilder og pen "byline", god jul!
//Fredrik

Bergenga

Citat från: Fredrik Gelin skrivet 24 december 2007, 19:26:40 PM
Nydelige bilder og pen "byline", god jul!
//Fredrik

Ja, det var også nydelig vær. Og selv om solen har gått ned er det likevel fint når det er mer enn fem kuldegrader og snø på bakken. 8)
Jeg vet ikke helt hva du mener med "byline", men dette er nok ikke bygdens sentrum. Dette er ca. 2 km unna. Sentrum med rundtliggende bebyggelse har ca. 1800 innbyggere, mens hele kommunen har ca. 2500. En liten plass, menn akkurat passe stort for meg. Jeg har bodd her de første 19 år av mitt liv, og håper å flytte tilbake når jeg er ferdig med studier og litt karriere. :)
Mvh.
Øyvind Berg

Frippe Fribas

Citat från: Øyvind Berg skrivet 25 december 2007, 00:15:52 AM
Ja, det var også nydelig vær. Og selv om solen har gått ned er det likevel fint når det er mer enn fem kuldegrader og snø på bakken. 8)
Jeg vet ikke helt hva du mener med "byline", men dette er nok ikke bygdens sentrum. Dette er ca. 2 km unna. Sentrum med rundtliggende bebyggelse har ca. 1800 innbyggere, mens hele kommunen har ca. 2500. En liten plass, menn akkurat passe stort for meg. Jeg har bodd her de første 19 år av mitt liv, og håper å flytte tilbake når jeg er ferdig med studier og litt karriere. :)
Nei, byline har ikke noe med byen å gjøre, det jeg mener er copyrightlinien i bildene dine...
Når en journalist skriver en artikkel i en avis og signerer den kalles den signaturen byline.
//Fredrik

Bergenga

Citat från: Fredrik Gelin skrivet 25 december 2007, 10:38:05 AM
Nei, byline har ikke noe med byen å gjøre, det jeg mener er copyrightlinien i bildene dine...
Når en journalist skriver en artikkel i en avis og signerer den kalles den signaturen byline.
//Fredrik

Ah, så feil kan man ta. :D
Ja, den er jeg litt stolt av. :)
Mvh.
Øyvind Berg