Huvudmeny

Connex 1705...

Startat av Bussmicke, 08 december 2007, 23:11:38 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jona

Ååhhh en Pitebild på en Maxci, en får tacka. Finns intresse så kan nästkommna söndagsbild bli en något modernare Pite-bild, dokk ej Maxci men väl lågentre. Har nämligen inte bestämt mig för om det ska bli en Pite eller Ume-bild imorgon!

/Jona
MVH Filosofen Jona

Bussmicke

Ta precis det du känner för, ingen annan kan bestämma det.
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jona

Citat från: Bussmicke skrivet 08 december 2007, 23:25:33 PM
Ta precis det du känner för, ingen annan kan bestämma det.

Helt rätt, men förslag kan ändå uppskattas....

/J
MVH Filosofen Jona

Niklas Bygdestam

Är inte dessa MaxCi i Piteå numera ersatta med andra bussar?
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Patrik

virtual1

Citat från: Niklas Bygdestam skrivet 08 december 2007, 23:55:35 PM
Är inte dessa MaxCi i Piteå numera ersatta med andra bussar?

Stämmer bra det, här har du en avpolleterad syster =) - dock var inte femman på plats där...

Bussmicke

Citat från: Patrik skrivet 08 december 2007, 23:57:45 PM
jo....

Trevligt Patrik, du förvånar mig lite. Jag var helt bombsäker på att du hade varit i Pite under Connextisen, typ förra hösten men på hemsidan fann jag ingen.
//Bussmicke.

Patrik

Citat från: Bussmicke skrivet 09 december 2007, 00:02:55 AM
Trevligt Patrik, du förvånar mig lite. Jag var helt bombsäker på att du hade varit i Pite under Connextisen, typ förra hösten men på hemsidan fann jag ingen.

Nej, jag hann aldrig upp i tid.

Bussmicke

Okej, jag blev bara lite förvånad. Nåja, du får njuta av mina bilder som kommer upp inom kort.
//Bussmicke.

Ersa

Citat från: virtual1 skrivet 08 december 2007, 23:59:59 PM
Stämmer bra det, här har du en avpolleterad syster =) - dock var inte femman på plats där...

Ja, nu är alla utom en enda Pitebuss flyttade från Umeå till Haninge, verkar det som.

Ersa

Citat från: Jona skrivet 08 december 2007, 23:21:00 PM
Ååhhh en Pitebild på en Maxci, en får tacka. Finns intresse så kan nästkommna söndagsbild bli en något modernare Pite-bild, dokk ej Maxci men väl lågentre. Har nämligen inte bestämt mig för om det ska bli en Pite eller Ume-bild imorgon!

Jag ser så mycket blått om dagarna, så jag röstar på Pite.  :)

Jona

Citat från: Verspieder skrivet 09 december 2007, 12:43:20 PM
Jag ser så mycket blått om dagarna, så jag röstar på Pite.  :)

Du fick som du ville, vid 3 imorse kom Söndagsbilden ut och det blev Pite för hela slanten.
BM ställer upp med en extra tråd med något äldre bilder från Lule och Pite så man får lite nytt och något nyare och se på. Detta blev en bra söndag....

/J
MVH Filosofen Jona

Bussmicke

Grejen är den att höll på som med bilderna då.
//Bussmicke.