SL:s nya störningsinformation

Startat av Olle, 04 december 2007, 17:16:07 PM

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Olle

Finns det någon mer än jag som tycker SL:s nya störningsinformation är helt värdlös  ???, man måste hålla på att söka, istället för att som förut få upp alla aktuella störningar på en gång.

Patrik

Jag håller med, blev verkligen förvånad när jag klickade där imorse och såg att jag inte hamnade på samma gamla sida.

mjtag

Citat från: Olle skrivet 04 december 2007, 17:16:07 PM
Finns det någon mer än jag som tycker SL:s nya störningsinformation är helt värdelös  ???, man måste hålla på att söka, istället för att som förut få upp alla aktuella störningar på en gång.
Nja, informationen är inte värdelös men det nya utförandet är nästan det. Hålla på och söka försämrar tjänsten avsevärt. Det är bättre att få upp allt direkt, nu blir det ju bara jobbigare att kolla störningsinformation.
Hälsningar från Martin J.

Besök gärna min blogg, hemsida, eller Instagram

Marcus Li

Citat från: Olle skrivet 04 december 2007, 17:16:07 PM
Finns det någon mer än jag som tycker SL:s nya störningsinformation är helt värdlös  ???, man måste hålla på att söka, istället för att som förut få upp alla aktuella störningar på en gång.

Men om du pluppar i Trafikslag och trycker på sök får du väl upp alla aktuella störningar... om det nu var det du tänkte på? Jag tycker det ser ut som tidigare ungefär.

Axel

Citat från: Marcus Li skrivet 04 december 2007, 23:16:49 PM
Men om du pluppar i Trafikslag och trycker på sök får du väl upp alla aktuella störningar... om det nu var det du tänkte på? Jag tycker det ser ut som tidigare ungefär.

Men då får man ju upp varenda liten busslinje i hela halva mälardalen. En som bor i Sigtuna skulle ha nytta av en rubrik eller knapp för just Sigtuna

Bengt Lindstein

Den gamla sidan fungerar fortfarande om man lägger in den som ett bokmärke/favorit.

http://www.sl.se/scripts/trafikavvikelser/Default.asp

Hälsar
Bengt

Bussmicke

Jag har då inga problem med den nya, tycker det är bra att man kan avgränsa till just det som är aktuellt för en själv.
Antagligen för att jag är van vid denna variant som redan är i mobil.sl.se sedan länge.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.