Veolia 4847: Favoritnorsken

Startat av Ersa, 02 december 2007, 20:15:35 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ersa

4847 är en klar favorit bland Umeås Vestar, och än har den aldrig råkat ut för några bekymmer.  :)
Den saknar dock antispinn/diffspärr vilket kan vara bökigt med en såpass stark motor.
Alexander T får gärna ta en titt på nattbelysningen  ;)

Johan Hansson

Kul att du har med dig digitalkameran på jobbet och fotar är tillfällen ges. som vid ändhållplatser ,raster m.m .
Vill gärna se mer.
synd att du inte har en hemsida för då hade du kunnat räkna med att jag hade varit daglig gäst på din hemsida.
Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.

Ersa

Citat från: Johan H skrivet 02 december 2007, 20:20:41 PM
Kul att du har med dig digitalkameran på jobbet och fotar är tillfällen ges. som vid ändhållplatser ,raster m.m .
Vill gärna se mer.
synd att du inte har en hemsida för då hade du kunnat räkna med att jag hade varit daglig gäst på din hemsida.

Tanken har slagit mig, men att dra igång och sköta en sådan kräver ju tid. Men vi får väl se vad som händer i framtiden.

bastuper

http://www.oviksper.se

Jag är bara en outbildad amatör men ska ta mig en funderare på att börja läsa lite data och html mm men tills dess kan du alltid kopiera av min sida och använda det som mall.

yngrot

Citat från: Verspieder skrivet 02 december 2007, 20:15:35 PM
4847 är en klar favorit bland Umeås Vestar, och än har den aldrig råkat ut för några bekymmer.  :)
Den saknar dock antispinn/diffspärr vilket kan vara bökigt med en såpass stark motor.
Alexander T får gärna ta en titt på nattbelysningen  ;)

Hittade du nån tomte där ute ;D bäst du håller dig väl med dem nu före jul ;)
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina