Huvudmeny

En återvändare

Startat av Peter Öden, 02 december 2007, 20:11:30 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

homer

Om Gävle nu ska ha bussen så länge, varför lackar dom bara inte om den och tar den helt? om de nu är en vikariebuss borde man väl ta en övertalig buss som står på en parkering nånstans, tycker de är synd att plocka bort en så pass ny vagn från Sl trafiken när de rullar så pass mycket annat skräp här

Walter

Gävle har begärt nya bussar men inte fått det, utan istället har man skickat skrot från Stockholm (4600 m.fl) Det är kort tid kvar på avtalet varför man inte vill lacka om denna utan kunna ta tillbaka den till Stockholm.

Å andra sidan hade man kunnat lacka om den för samma kostnad som omlacken av 4600 som ändå står still
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Karsten

Citat från: Walter skrivet 05 december 2007, 09:00:15 AM

Å andra sidan hade man kunnat lacka om den för samma kostnad som omlacken av 4600 som ändå står still

Man lär sig uppenbarligen inte så mycket av sina misstag.. När den lackats till SL-lack stog den väl mest still som ramputfyllnad, inga höjdare de där.

Bussmicke

Citat från: Lennart Skoog, Swebus Gäv skrivet 04 december 2007, 17:35:10 PM
6463 är nu försedd med dekaler igen och ser ut som i somras.

Lennart

Med Vikariebussdekaler?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

jocke

Jag förändrar era liv med detta inlägg

Bussmicke

Underbart, då har man den och 4019 att se fram emot framöver.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Oskar A

Citat från: Bussmicke skrivet 05 december 2007, 17:42:59 PM
Underbart, då har man den och 4019 att se fram emot framöver.

Jag vet vart du vill komma men jag tänker denna gången inte kommentera dekalerna. :)
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/