Ta bussen till Kärleken

Startat av Bengt H, 01 augusti 2016, 11:51:01 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bengt H

1896

Kul bild, tänk om det var så enkelt att hitta en livskamrat.  8)

Björn Forslund

Citat från: Kung Vasa skrivet 01 augusti 2016, 12:54:36 PM
Kul bild, tänk om det var så enkelt att hitta en livskamrat.  8)

Nu behöver man inte ens åka bussen för att hitta Kärleken, det räcker med nätuppkoppling ;D

F ö lär namnet ha uppstått då en adelsman hade sin hemliga ofrälse älskarinna på platsen.

1896

Kul destination iaf.

Jag ska säga dig att jag gick med på någon sådan där dejtingsajt, men det var bara gamla kär...öh...damer som intresserade sig för min profil, och detta trots att jag angett vilken åldersgrupp som intresserade mig. Så jag tog bort min profil.

Björn Forslund

Citat från: Kung Vasa skrivet 01 augusti 2016, 14:02:58 PM
Kul destination iaf.

Jag ska säga dig att jag gick med på någon sådan där dejtingsajt, men det var bara gamla kär...öh...damer som intresserade sig för min profil, och detta trots att jag angett vilken åldersgrupp som intresserade mig. Så jag tog bort min profil.

haha....du måste vara aktiv själv och kolla efter dem som kan passa. Skicka intressanta mejl ! Fast bussintresset ska du ligga lågt med, det impar inte på damerna!

yngrot

Härlig bild på en underbar busstyp 
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina