Semester 2016 - Hyltebruk, Halmstad, Ullared, Uddevalla Del 6...(Bilder)

Startat av Patrik, 25 juli 2016, 21:23:10 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Patrik

Klicka på bilderna för att göra dom större!

Om bilderna inte syns, gå in här först: http://phbuss.1g.fi
Sen tillbaka till Bussnack och uppdatera sidan

www.phbuss.se - Bussbilder från hela Sverige

Frank Persson

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Ulf Berlin

Du har i a f en himla"tur"med dina tagningar,ty inga bilar eller mobilpratande folk i vägen;)/Ulf

Cyklisten

Var i Uddevalla i två veckor, men just den sjunde åkte jag upp till Norge, annars hade jag kanske sett dig springa med kameran ;) Fina bilder och trevligt med platser längs med vägen, inte bara busstationer,

Ulf Berlin

Citat från: Cyklisten skrivet 07 augusti 2016, 00:30:33 AM
Var i Uddevalla i två veckor, men just den sjunde åkte jag upp till Norge, annars hade jag kanske sett dig springa med kameran ;) Fina bilder och trevligt med platser längs med vägen, inte bara busstationer,
Underlättar mycket för dom som använder bil.../Ulf

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Björn Lövdahl

//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

New_options

den blå bussen (omnibuss 209 har väldigt annorlunda destinationsskylt. Vad kallas den tekniken? Ser ju verkligen inte ut som punktuppbyggda tecken

Lars-Håkan_E