Nån mer än jag som längtar [1 reprisbild]

Startat av bjalle, 28 november 2007, 16:50:15 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

bjalle

till denna period då man kan fota kvart över sju - halv åtta på kvällarna utan problem istället för som nu då det bara är grått o trist och ej fotobart klockan tre på eftermiddagen

Passade även på att redigera om denna bild innan jag la upp detta inlägg

Andreas Ljungqvist

bjalle

OSkar000

Det är nog bara du ;)

Detta måste vara de absolut ultimata bussfotoförhållandena. Nån plusgrad i luften, blött på backen och blötsnö i luften tillsammans med nordlig vind. Lägg där till att solen har gått ner och det enda tillgängliga ljuset är gatlyktorna. Men.. det går bara man vill, iso1600 och ett ljusstarkt objektiv kommer man långt med :)

Bussmicke

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 28 november 2007, 16:50:15 PM
till denna period då man kan fota kvart över sju - halv åtta på kvällarna utan problem istället för som nu då det bara är grått o trist och ej fotobart klockan tre på eftermiddagen.
Passade även på att redigera om denna bild innan jag la upp detta inlägg

Klart man längtar.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Henrik N

Längtar också till att kunna fotografera på eftermiddagarna, men mitt på dagen-foton med stark solljus på fronten och i princip svart på sidorna, nej tack.. tacka vet jag höst och vår för dagsfoto!

bjalle

Citat från: Henrik N skrivet 28 november 2007, 19:27:47 PM
Längtar också till att kunna fotografera på eftermiddagarna, men mitt på dagen-foton med stark solljus på fronten och i princip svart på sidorna, nej tack.. tacka vet jag höst och vår för dagsfoto!

Jag tycker nästan det är värre nu när solen står så lågt när den visar sig

Henrik N

Jag har inga problem med det, har ju haft kamera i några år nu så man vet ju vid det här laget hur det brukar vara vid olika väder och årstider..