Huvudmeny

Vinterkväll i Rydbo.

Startat av Kristian, 26 januari 2016, 17:40:24 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kristian

Arriva 8707 gör uppehåll vid Rydbo station. 629 och 615 har skiftat sträckning med varandra norr om Arninge, men på hållplatserna har det inte skyltats om riktigt än. Norr om Kulla heter linjen 683, där var åtminstone hållplatserna på ena sidan av vägen omskyltade.

8507 vid Rydbo saltsjöbad.

Mikael T Nilsson

Hej,

Mycket trevliga bilder! Du spann vidare på samma tema jag påbörjade tidigare idag  :)

Ja, tre linjesträckningar för "gamla" linje 629 har ju delats upp i tre; 629 (Danderyds sjukhus-Arninge(-Ullna)), 615 ((Täby C-)Arninge-Rydbo stn-Kulla vägskäl) och 683 ((vissa turerDanderyds sjukhus direkt till Kulla-)Kulla vägskäl-Åkersberga stn).
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Kristian

Citat från: Mikael T Nilsson skrivet 26 januari 2016, 17:45:42 PM
Hej,

Mycket trevliga bilder! Du spann vidare på samma tema jag påbörjade tidigare idag  :)

Å fan, missade den tråden, lustigt sammanträffande. Mina bilder togs dock redan i fredags, har inte orkat lägga ut dem förrän nu.

Mikael T Nilsson

Citat från: Kristian skrivet 26 januari 2016, 18:22:46 PM
Å fan, missade den tråden, lustigt sammanträffande. Mina bilder togs dock redan i fredags, har inte orkat lägga ut dem förrän nu.

Ja, jag kom själv på bara för några dagar sedan att jag skulle dokumentera linjeändringarna.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.