Blandade bilder från Lund [6 bilder]

Startat av bjalle, 27 november 2007, 16:58:12 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

bjalle

Fler finns på hemsidan som strax är uppdaterad med alla nya bilder

Andreas Ljungqvist

Snyggt grabben, skit snyggt.. Särskillt 2'an och 3'an... men mest 2'an för där händer de massa kul saker...

bjalle

Tack så mycke
VT 0775 blev lite blek i färgerna såg jag och det var pga problem i Photoshop under gårdagen men som nu är tillrättat men den bilden är inte omredigerad men det får fixas det också

Cyklisten

Fina bilder! Men vad gjorde BK-buss i Lund? De kör väl inte på Ske 2:an?
Vilken tid var du där förresten? Själv gick jag runt där med kameran ungefär mellan 11:50-13:30

bjalle

Citat från: Cyklisten skrivet 27 november 2007, 18:29:23 PM
Vilken tid var du där förresten? Själv gick jag runt där med kameran ungefär mellan 11:50-13:30

De kör väl nåt omlopp.. De kom inifrån busshållplatsen iaf.
Vi var i Lund mellan 9:17 - 12:15
Tack för berömmet

Cyklisten

Tackar! Men då är det konstigt att jag inte såg är där, fast ni var nog ute på stan medan jag stod på perrongen... mina bilder blev inte så bra som era, men jag var där i lite annat syfte just den här gången.

bjalle

Citat från: Cyklisten skrivet 27 november 2007, 19:39:53 PM
Tackar! Men då är det konstigt att jag inte såg är där, fast ni var nog ute på stan medan jag stod på perrongen... mina bilder blev inte så bra som era, men jag var där i lite annat syfte just den här gången.

Iaf från 11:50 var vi nog vid Centralen/Clemenstorget eftersom vi tog SkåneExpressen 2 mot Hörby kl 12:15

Möllers

Snygga bilder Björn.
Setran är het på bild :o

Jonas Sandqvist

CD

Citat från: Cyklisten skrivet 27 november 2007, 18:29:23 PM

BK-buss kör avgången 1115 från Lund på SkEx 2

bjalle

CD

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 28 november 2007, 12:23:42 PM
Bilden togs kl 10:31

Den kör nog bara runt och bort till den lilla uppställningen som finns där så att föraren ska kunna ta sina rast.

bjalle

Citat från: CD skrivet 28 november 2007, 12:36:18 PM
Den kör nog bara runt och bort till den lilla uppställningen som finns där så att föraren ska kunna ta sina rast.

Antagligen, den Spolegatan bort och svängde sen vänster en bit upp..alltså inte in på uppställningen på Centralen