Bud Driver Demo "Under körning"

Startat av bastuper, 27 november 2007, 15:36:21 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

bastuper

Jag sitter och spelar det just nu.

Det j-a svårkört i kurvor kan jag säga - lägg därtill att det laggar lite i dessa burkar i den datasla jag sitter i.

Annars hade ja väl gärna haft en ratt till det men jag tror jag hellre kör i Midtown Madness.

Simon A

Med ratt och pedaler till Busdriver är det en riktig fröjd att köra. Så mycket lättare att bromsa mjukt och svänga då vilket gör det lättare att ligga i tid. Men jag föredrar också Midown Madnes faktiskt. Den bussen svänger väldigt realistisk, särskillt med ratt ;D

//Simon

bastuper

Jag är på språng nu men imorrn ska jag jaga rattar på nätet.  ;D

Simon A

Gör det och du kommer ha många roliga timmar framför datorn ;)

//Simon


Simon A

Inte helt fel. Skulle jag också vilja ha men jag får nöja mig med den halvtrasiga jag har tills jag skaffar mig ork, pengar och lust att skaffa en liknande.

//Simon

bjalle

Själv köpte jag mig en sån här i våras:http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=324740
Själv tycker jag Bus Driver spelet var ganska kasst, ingen känsla, dåliga körvyer osv, när jag själv sitter o kör nåt liknande är det 18 wheels of steel, Pedal to the metal som gäller, ett lastbilsspel som även går att ladda ner europeiska lastbilar, men även bussar. Annars är det Racingspel och Rallyspel som gäller

Simon A

Jo, jag håller med dig om att det är kassa vinklar på Bus Driver men det där lasbilsspelet du sa verkar ju väldigt kul. Är det dyrt att köpa eller finns det att ladda ner någonstans?

//Simon

Bengt Lindstein

Du hittar följande spel på www.webhallen.com
18 Wheels of Steel - Haulin 89kr

Några fler 18 wheels-spel hittar på www.trygames.com under menyn "Driving", man kan testa spelet ca 60 min innan man måste köpa det, spelen kosta ca 16-17 Euro.

Hälsar
Bengt

Johan Hansson

Går Busdriver att köras med ratt till datorn?
Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.

Simon A

Citat från: Johan H skrivet 29 november 2007, 19:32:46 PM
Går Busdriver att köras med ratt till datorn?
Ja det gör det utan svårigheter. Bara att koppla in och köra.

//Simon

Johan Hansson

Citat från: Simon A skrivet 29 november 2007, 21:29:41 PM
Ja det gör det utan svårigheter. Bara att koppla in och köra.

//Simon
tack för svaret Simon.
Busschaufför
"Busschaufförer transporterar världens värdefullaste last!"
Har som hobby att fotografera bussar och natur och annat skoj i omgivningen.

Peter C

18 wheels of steel rekommenderar ja, mkt trevligt spel! Bus driver e kass och d klarar man på nåra timmar med eller utan ratt...