Huvudmeny

Gröngult

Startat av CD, 17 januari 2016, 22:42:11 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

CD

Nobina 6705 har blivit lite grön.

Mattias Petersson

Hmm var är detta dåligt gjort mer grönt på den.
Stolt ägare av Canon EOS 500D - Xiaomi Poco M3.

Flick.
https://www.flickr.com/photos/143254245@N06/

Bussmicke

Det var den sämsta stripningen av alla kategorier.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niklas Bygdestam

Citat från: CD skrivet 17 januari 2016, 22:42:11 PM

Nobina 6705 har blivit lite grön.

Usch! Det ser verkligen inget vidare ut! :(

Men det ger mig en uppfattning om hur det kanske i framtiden kan komma att se ut om det blir någon omstrukturering hos UL mellan gula och gröna bussar. Att UL då kan påtvinga ändring av färg på några bussar vilket i värsta fall kan få ett mycket snarlikt resultat  ???
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

magnuslinne

Detta är 3 Gasbussar som blivit stripade för att vara stadsbussar.. Dessa tillsammans med 5 stycken 12 meters Elbussar ska trafikera Ängelsholms stadstrafik...  PÅ lördag 30/1 är det invigning mellan 12-15 i Ängelholm på stortorget för Elbussarna som är från BYD

Walter

Citat från: magnuslinne skrivet 26 januari 2016, 19:09:43 PM
Detta är 3 Gasbussar som blivit stripade för att vara stadsbussar.. Dessa tillsammans med 5 stycken 12 meters Elbussar ska trafikera Ängelsholms stadstrafik...  PÅ lördag 30/1 är det invigning mellan 12-15 i Ängelholm på stortorget för Elbussarna som är från BYD

Är resandet så stort att det krävs boggie buss eller varför inte låta några befintliga Volvo stanna kvar?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Jan

Citat från: Walter skrivet 26 januari 2016, 20:31:09 PM
Är resandet så stort att det krävs boggie buss eller varför inte låta några befintliga Volvo stanna kvar?
Boggiebussarna går för att man har 2 över. Volvobussarna kommer att gå kvar i Ängelholm tillsammans med de 5 från Kina. Boggiebussarna försvinner från stadstrafiken den 29/1
I branschen i 40 år

Bussmicke

Utökar man eftersom Volvo blir kvar eller ersätter Kineserna något?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.