Huvudmeny

Familjen Sohlberg

Startat av Ted Selander, 02 juli 2015, 18:30:41 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ted Selander

I Frihamnen stod familjen Sohlberg för transporterna från Caribbean Princess till centrala Stockholm tidigare idag. Vallentunabuss fick också vara med. Längre bort fanns både Delfinbuss Interbus.

Sundås

Trevligt!

Sohlberg har runt tio bussar stationerade hos Strömma Buss i Stockholm under sommaren.  :)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Staffan Sävenfjord

Citat från: Sundås skrivet 02 juli 2015, 22:30:58 PM
Trevligt!

Sohlberg har runt tio bussar stationerade hos Strömma Buss i Stockholm under sommaren.  :)

Är det någon mer än jag som inte skulle bli förvånad om Sohlberg tar över Strömmas bussar även i Stockholm inom en inte alltför avlägsen i framtid? I Göteborg har de som bekant redan gjort det.

För övrigt står Sohlberg inför ett jätteuppdrag på hemmaplan 18-24 juli när O-ringen går med utgångspunkt från Borås. Mycket bussar blir det...

Sundås

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 03 juli 2015, 07:53:48 AM
Är det någon mer än jag som inte skulle bli förvånad om Sohlberg tar över Strömmas bussar även i Stockholm inom en inte alltför avlägsen i framtid? I Göteborg har de som bekant redan gjort det.

För övrigt står Sohlberg inför ett jätteuppdrag på hemmaplan 18-24 juli när O-ringen går med utgångspunkt från Borås. Mycket bussar blir det...

Jag är skeptisk till detta (som anställd och insatt i företaget) men man skall ju aldrig säga aldrig.

Kommer själv upp och jobbar som trafikledare under O-ringen!  :)

Marc

Tisdag kväll till torsdag morgon kommer jag även att passera med en Interbusbemannad Sohlberg i dina trakter, Kalmar/Öland!

Sundås

Citat från: Marc skrivet 03 juli 2015, 19:35:29 PM
Tisdag kväll till torsdag morgon kommer jag även att passera med en Interbusbemannad Sohlberg i dina trakter, Kalmar/Öland!

Trevligt!

Du hittar Sohlbergs bussdepå på Verkstadsgatan 25 i Kalmar :)