Huvudmeny

KR 220...

Startat av MrH, 17 juni 2015, 19:04:14 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MrH

...gjorde igår sina sista svängar i linjetrafik i Hälsingland och i Gävleborgs län.
En snabb vända in på lacken för lite avdekalering och urtagning av biljettmaskin och utrustning, sedan for hon tillbaks ner till Uppland.
Fyra år i Hälsingland blev det för denna individ.

/MrH

Bussmicke

Vem ska ha den i Uppland?

Skickat från min SM-N910F via Tapatalk

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

caa

Citat från: Bussmicke skrivet 17 juni 2015, 23:57:12 PM
Vem ska ha den i Uppland?

VS & Persson i Östhammar. Ersätter vagn 85

caa

http://1drv.ms/1JWSGxU

Nu har den fått Init systemet installerat.

Bussmicke

Ska 85 åt andra hållet?

//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

MrH

Citat från: Bussmicke skrivet 18 juni 2015, 21:28:03 PM
Ska 85 åt andra hållet?

Nix.

/MrH

Bussmicke

Varför skall 85 ersättas då?
//Bussmicke.

Ersa

Ursäkta, men vad är det här för gissningslek? Det skulle bli lite mer intressant med lite längre välutvecklade inlägg som gav flera svar medsamma. Bara ett tips! :)

MrH

Citat från: Ersa skrivet 19 juni 2015, 16:42:49 PM
Ursäkta, men vad är det här för gissningslek? Det skulle bli lite mer intressant med lite längre välutvecklade inlägg som gav flera svar medsamma. Bara ett tips! :)

Jomen absolut, det var inte menat som någon "gissningslek" från min sida men skriver man något ska man ju helst veta säkert (anser jag). Sanningen är den att 85 inte uppfyller avtalskraven i Uppland, möjligheten att flytta ner 220 fanns p.g.a en rad andra omständigheter. Det har gått relativt fort allting. Men exakt vad som blir ödet för buss 85 vet jag faktiskt inte. Bara det att den inte ska till Hälsingland i alla fall. Så jag svarade Micke på att hans konkreta fråga, inget annat.

/MrH