S:t Anna Turnéprod. i Sverige/Claes Lövgrens orkester BFX996 [Bild]

Startat av Bernt Talbrant, 18 april 2015, 18:30:30 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bernt Talbrant

Som framgått av en tidigare tråd har Claes Lövgrens orkester skaffat "ny" buss. Ikväll ska man tydligen spela på Pigalle i Nässjö. Bussen har ett förflutet som demovagn hos Volvo och Barks Buss.

BFX996 på Mariagatan i Nässjö den 18 april.

Carl Eric

Tack för bilden! Har sett på deras FB-sida att de har renoverat (och att den har blivit reggad som "campingbil") men det var en större yttre förändring än vad jag hade trott. Spännande!
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Lars-Håkan_E

Citat från: Carl Eric skrivet 19 april 2015, 20:37:29 PM
Tack för bilden! Har sett på deras FB-sida att de har renoverat (och att den har blivit reggad som "campingbil") men det var en större yttre förändring än vad jag hade trott. Spännande!

Bara folierat utanpå sidorutorna

Carl Eric

Citat från: Lars-Håkan_E skrivet 19 april 2015, 20:40:11 PM
Bara folierat utanpå sidorutorna

Jo, men jämfört med hur jag såg den senast så är det är ganska stor förändring. :)

Kvarnholmen, Nacka den 3 maj 2013
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!