Söne Trafik 671... [Bild]

Startat av Bernt Talbrant, 01 april 2015, 23:58:21 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bernt Talbrant

..vid resecentrum i Nässjö tidigare idag. Denna buss, en Mercedes Tourismo med reg.nr EOR920, togs i trafik i mitten av mars och verkar främst användas på linje 325 till Nässjö-Vimmerby.

Bussmicke

Är det samma som du har visat tidigare som nu har fått ett nummer  eller en ytterligare buss?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bernt Talbrant

Citat från: Bussmicke skrivet 02 april 2015, 00:00:57 AM
Är det samma som du har visat tidigare som nu har fått ett nummer  eller en ytterligare buss?

Nåja, det finns allt en del olikheter mellan den nya och "gamla" Mercedesen... Den senare har fortfarande inte fått något nummer utsatt. Visar en reprisbild på denna nedan.

Söne Trafik Mercedes Intouro, AUH318, vid resecentrum i Nässjö den 22 december 2014.

Ingemar

Kör, tvättar, servar, lagar och trafikleder bussar för Söne Buss i Göteborg

Lars-Håkan_E

Citat från: Bernt Talbrant skrivet 01 april 2015, 23:58:21 PM
..vid resecentrum i Nässjö tidigare idag. Denna buss, en Mercedes Tourismo med reg.nr EOR920, togs i trafik i mitten av mars och verkar främst användas på linje 325 till Nässjö-Vimmerby.

Trevlig bild, bussen bör dock vara en Integro L.

Bernt Talbrant

Citat från: Lars-Håkan_E skrivet 02 april 2015, 18:35:19 PM
Trevlig bild, bussen bör dock vara en Integro L.

Tack!
Jaså, bör den det. Så kan det vara, men eftersom jag inte är någon Mercedesexpert skrev jag bara det som står i SBH.

SBH om bussen ifråga

Lars-Håkan_E

Citat från: Bernt Talbrant skrivet 02 april 2015, 19:24:12 PM
Tack!
Jaså, bör den det. Så kan det vara, men eftersom jag inte är någon Mercedesexpert skrev jag bara det som står i SBH.

SBH om bussen ifråga

Ja Uffe har skrivit fel under kaross men rätt under chassi.

Det ska stå Integro L istället :-)