Mer info om nya Transdev 3660?

Startat av moenia, 27 mars 2015, 17:21:17 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moenia

Citat från: AdmirT skrivet 30 mars 2015, 21:41:16 PM
Varsågod! Jag jobbar på Transdev ja, men lite mer söderut, nämligen i Malmö!
Så ni har tillgång till databasen med alla Transdevs fordon alltså? Spännande!

moenia

Citat från: Bussmicke skrivet 30 mars 2015, 22:47:20 PM

Tack för den stämpeln..

/Bussmicke
www.bussmicke.se
Missförstå mig rätt, jag menar bussnörd i ordets mest positiva betydelse! Tycker det är underbart att läsa om alla djupgående nörderier, tycker jag är ljuvligt!

AdmirT

Citat från: Bussborg skrivet 31 mars 2015, 09:46:41 AM
Så ni har tillgång till databasen med alla Transdevs fordon alltså? Spännande!

Vi har program som Hastus och THR där man kan se fordonsinfo. I detta fall använde jag mig av THR och skrev in inv.nr och därefter kommer reg.nr. Fram av sig själv och även övriga bussens information :)
Välkomna in på min hemsida: http://turan.1g.fi/

moenia

AdmirT

Välkomna in på min hemsida: http://turan.1g.fi/

Bussmicke

Citat från: Bussborg skrivet 31 mars 2015, 09:48:10 AM
Missförstå mig rätt, jag menar bussnörd i ordets mest positiva betydelse! Tycker det är underbart att läsa om alla djupgående nörderier, tycker jag är ljuvligt!

:)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Sven W

Hej

Jag har nu sett EOG056 på Linköpings gator. Den är märkt 3690 ! Att den fick 3660 var tydligen ett misstag som rättats till.

Hälsningar
Sven

Taunusch

Citat från: Bussborg skrivet 27 mars 2015, 17:21:17 PM
Nu står Linköpingsdepåns senaste tillskott i verkstaden och blir ompysslad inför trafikutsättning. Var in och fotade lite innan jag blev utkörd av högre höns (hade fått tillstånd av en mek). Hann därför inte ta kort på eller memorera regnr. Har förgäves rotat runt på SBH, undrar nu om någon vet vad det är.

Verkar vara ett ställe med trevliga relationer det där!  ::)