Ryssarna börjar köpa lite nyare bussar!

Startat av Niclas Rosenius, 20 november 2007, 00:08:49 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Niclas Rosenius

Dom senaste två veckorna har det kommit lite "nya" bussar över hit från Ryssland. Dessa tre har jag hittat här i Uppsala.

Denna Skyliner har tillhört Stoffregen i Kirchenlegern, Tyskland. Bussen är en -03. Den tillhör Neva Travel, St Petersburg.

Sedan denna troligtvis Rysksålda Tourlinern. Den hade en massa olika dekaler ibak från den Ryska NeoMan försäljaren.

Sen en bild från idag på ytterligare en Skyliner denna gång en lång. Bussen tillhör föresten nu också Neva Travel, St Petersburg.

//Niclas

Magnus

Den sista bussen va inte direkt nytvättad :) Finns det någon svensk Tourliner?

Niclas Rosenius

Citat från: Magnus skrivet 20 november 2007, 01:00:29 AM
Den sista bussen va inte direkt nytvättad :) Finns det någon svensk Tourliner?

Nej, det syns väl at den inte är det. Men eftersom väglaget är som det är dom här dagarna med saltade vägar så är det ju inte det första man gör att tvätta bussen när man kommer till en ny stad. För övrigt var bussen som i nyskick.

//Niclas

Ersa

bjalle

Citat från: Verspieder skrivet 20 november 2007, 17:24:16 PM
Tyvärr ser jag inga bilder alls  :(

Inte jag heller..Har inte gjort det på ett x antal timmar

Niclas Rosenius

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 20 november 2007, 17:26:57 PM
Inte jag heller..Har inte gjort det på ett x antal timmar

Inte jag heller, servern verkar ligga nere där bilderna ligger på för jag får inte ens upp hemsidan dit.
   Men hoppas att det blir nån ändring under kvällen.

//Niclas

Börje

Då får väl jag visa några ryska turistbussar då. Jag råkade nämligen passera Ryssland i förra veckan.

Denna Neoplan åkte vi med på en stadsrundtur i en rysk stad, vilken står skrivet på framrutan. Den 83 meter höga Moder Ryssland var ett av besöken i denna stad...

Denna något nyare buss åkte vi med i en något större stad. Vilken stad det handlar om ska väl inte vara någon större nöt att knäcka.

Nastarovje!

Niclas Rosenius

Hej!

Nu har jag flyttat bilderna till ett annat web-hotell så nu skall dom synas.

//Niclas