Huvudmeny

SL kampanj-buss

Startat av LYR, 17 februari 2015, 22:55:23 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lars-Håkan_E

Det blev då en väldigt lång och helt onödig debatt om detta, jag tycker nog att man kan ta alla synpunkter mailledes (Förmodligen för att jag själv för många år sedan var inblandad i forumets skötsel), ett litet tips alltså :-)

LYR

Jag tycker ändå att det blev en bra debatt och vi fick alla kännedom om regler och konsekvenser.
/LYR

Staffan Sävenfjord

Citat från: LYR skrivet 19 februari 2015, 23:32:51 PM
Jag tycker ändå att det blev en bra debatt och vi fick alla kännedom om regler och konsekvenser.
/LYR

Därmed bör saken vara avslutad i full sämja och jag föreslår en frivillig stoppbock i den här delen av tråden och att vi koncentrerar oss på själva kärnämnet i en eventuellt fortsatt debatt.

Jag håller med Lars-Håkan om att sådant här egentligen skall avhandlas i mejl eller PM till admin och inte i själva forumet. Men någon gång kanske det kan göras avsteg, i synnerhet när det gäller så här viktiga principiella frågor. Jag tror att det är fler än LYR som inte tänkt på att om man lägger ut en bild i Bussnack som man har laddat ned på t ex Photobucket så avslöjar man också adressen till detta konto.