Huvudmeny

Bildgåta

Startat av Nicklas K, 10 november 2014, 20:14:45 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Nicklas K

Var har jag varit och med vilket fordon (den på bilden) ?  :)

bussfan

Du verkar vara på väg till Ullared och med Anderssonbuss det är kanske en setra boggie buss

Nicklas K

Riktigt. Men jag tänkte mig att nogrannare svar, modell och registreringsnummer på bussen.  :P

Staffan Sävenfjord

Citat från: Nicklas K skrivet 10 november 2014, 21:25:28 PM
Riktigt. Men jag tänkte mig att nogrannare svar, modell och registreringsnummer på bussen.  :P

Bussen torde vara CLW706 Setra S431DT. Köptes av Andersson Buss i Ilsbo i våras från Señor Svenssons konkursbo. Men jag garderar med TUZ934, den andra 431DT som Andersson Buss har.

Hoppas det var trevligt i Ullared efter den långa resan. Och jag antar att såväl släp som bagageutrymme fylldes till sista kvadratcentimetern.

Niclas Rosenius

Bussen är CPN206 importerad från Tyskland med första ägare: Stanglmeier och bussen från 2005 ;-) tyvärr har jag inte det tyska regnr.

//Niclas

Nicklas K

Ledsen Staffan, men Niclas hade korrekt svar på fordon, men du kan få rätt för modellen iaf. :)
Denna buss har ett rejält pentry på nedervåningen, toaletten är mitt i bakre trappan. 3 st bordsgrupper på nedre, den 4e är borttagen till förmån för extra förvaring av bagage. På övre våningen finns en bordsgrupp bakom trappan ovanför toaletten.

Jo då, lite shopping blev det och vagnen fylldes, fast inte riktigt fullt. :)

Lite konstigt att man inte ser fler bilder från Ullared här. Det borde vara ett paradis för bussfotografer. Det är ofta runt 40-50 bussar där, per dag.... :)

Taunusch

Finns det folk som bor i det där som ser ut som ett flerfamiljshus? Stackare...  :o