Längtar en ändå inte lite..

Startat av Sundås, 04 september 2014, 21:04:07 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Sundås

..tills det är vitt och härligt utomhus?

Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Björn Ax

Nej absolut inte. Torra vägar och sol är årstiden för mig. :)

Nico

Håller med Björn... snö, halka och kalla bussar klarar jag mig utan. Längtar redan tills det blir sol och varmt igen, det var alldeles för kort i år.   ;)
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

virtual1

Citat från: Nico skrivet 05 september 2014, 06:51:59 AM
Håller med Björn... snö, halka och kalla bussar klarar jag mig utan. Längtar redan tills det blir sol och varmt igen, det var alldeles för kort i år.   ;)

Är ju skönt ute nu ju :-D

Bergenga

Mvh.
Øyvind Berg

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Peter Rost

Med all respekt - men det är inte särskilt behagligt att varken åka, eller för den delen köra buss ett helt arbetspass när det är olidligt hett.  ;)

/Peter

Björn Ax

Citat från: Peter Rost skrivet 06 september 2014, 00:44:23 AM
Med all respekt - men det är inte särskilt behagligt att varken åka, eller för den delen köra buss ett helt arbetspass när det är olidligt hett.  ;)

/Peter

Har man fungerande AC så är det ingen fara. Körde själv när det var som varmast i sommar och det var inga problem. 22 grader i bussen hela tiden.

Ingen resenär som klagade. Bara när dom klev av och värmen slog emot en. Då ville man direkt in i bussen igen. ;)

25 grader varmt och en lätt ljummen bris är det bästa vädret. :)

Skickat från min D5503 via Tapatalk

yngrot

Även vinter har sin tjusning lite mera sport köra i snöstorm  ;)      Men visst är det enklare köra när det är torra vägar vilket inte alltid varit fallet denna sommar
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina