Uppsala - Alunda (Bilder)

Startat av Bussmicke, 16 november 2007, 03:19:17 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Så kunde man inte låta bli låna Patrisk fina fotoställe.

Notera den lustiga hållplatskuren..

Alla tre på en och samma bild.. Det är bara möjligt på torsdagar vid 15:40 då alla är inne samtidigt.

Fler bilder på hemsidan.
//BM
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Dan Henriksson

Snyggt! Gillar speciellt eftermiddagsbilderna från Alunda, de är stämningsfulla.

RoTe

Trevligt att se hur min hemstad ser ut. Är ju aldrig inne i city längre pga att politikerna hatar bilar så...

Niclas Rosenius

Citat från: Bussmicke skrivet 16 november 2007, 03:19:17 AM

Alla tre på en och samma bild.. Det är bara möjligt på torsdagar vid 15:40 då alla är inne samtidigt.

Fler bilder på hemsidan.
//BM

Ser att du fick med din chafför ut till Alunda.

Och grattis till fångsten till alla tre 47-vagnar

//Niclas

Bussmicke

//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

bjalle

Snyggt..
Gillar speciellt de från ALunda för där har man aldrig varit

Bussmicke

//Bussmicke.

christianm

Bussmicke

Tack, bilden är tagen med mitt Canon EF 70-300 DO IS USM som jag ahde tänkt sälja men tror nog jag behåller det.
//Bussmicke.

Möllers

jag gilla skånes lack där med sen tycker jag att en MAN A22 är mycket snabbare än en A21 .
Så är det i min stan  :o

Simon A

Såg dig på Kungsgatan när du var där och fotade. Tror att du tog kort på bussen jag åkte i, 173 på 8:an ;D

//Simon

Mikael T Nilsson

Fler bilder på hemsidan.
//BM
[/quote]

Tackar för ett fint bildsvep. Fina bilder trots mörkret. Denna bild var särskilt fin!
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Bussmicke

Citat från: Simon A skrivet 16 november 2007, 17:38:54 PM
Såg dig på Kungsgatan när du var där och fotade. Tror att du tog kort på bussen jag åkte i, 173 på 8:an ;D

//Simon

Att du inte hoppade av och hälsade?
//Bussmicke.

Bussmicke

Citat från: Norrortsmicke skrivet 16 november 2007, 17:44:24 PM
Tackar för ett fint bildsvep. Fina bilder trots mörkret. Denna bild var särskilt fin!

Tack namne.
//Bussmicke.

Simon A

Citat från: Bussmicke skrivet 16 november 2007, 17:49:37 PM

Att du inte hoppade av och hälsade?
Hoppade av gjorde jag men var med en kompis som ville in på centralstation ifrån kylan för att köpa nåt att fika på och sen skulle jag med 115 hem så hade varken tid eller möjlighet. Nästa gång kanske ;)
Längst bak i bussen satt jag dock med världens sämsta benutrymme och huvudet i taket, fantastiska bussar men vad göra man när bussens andra bra platser är tagna.

//Simon