Huvudmeny

Skärgårdsbussen x 2

Startat av Fredde, 27 juni 2014, 16:38:31 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredde

AdmirT

Hej! Såg du fler bussar där såsom exempelvis 5034, 5035, 3686, 3687 och resten av Härnösand-vagnarna? Vilka bussar finns där för ska dit på måndag? Tacksam för svar och jag tycker att bilderna är fina! :)
Välkomna in på min hemsida: http://turan.1g.fi/

Ulf Berlin

Intressant :)
Har Gustavsberg någon länk till detta ännu?/Ulf

Bussmicke

Kolla med >Google, de vet mer..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

homer

Såg den där häromdagen, men förstår inte vad som är grejen? är de för Hotellets gäster eller?, ur får man ekonomi i något som är gratis?

Bussmicke

2 gratislinjer som startar på tisdag och kör till 30/8
//Bussmicke.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Camilla

Citat från: Ulf Berlin skrivet 27 juni 2014, 23:14:20 PM
Intressant :)
Har Gustavsberg någon länk till detta ännu?/Ulf

Det finns ingen länk till detta på Värmdö kommuns hemsida

1896

Hur har BK buss fått ihop det med Värmdö kommun ?  ??? BK har väl ingen annan trafik i området ?  ???

Fredde

Citat från: AdmirT skrivet 27 juni 2014, 16:56:23 PM
Hej! Såg du fler bussar där såsom exempelvis 5034, 5035, 3686, 3687 och resten av Härnösand-vagnarna? Vilka bussar finns där för ska dit på måndag? Tacksam för svar och jag tycker att bilderna är fina! :)

Tack!
Inga nummer noterade, men det stod bla 3-4 B10M med Swebus-desig, en fd 8500 från UL-trafiken och några gamla med Västtrafik-desig.

AdmirT

Citat från: Fredde skrivet 28 juni 2014, 18:55:05 PM
Tack!
Inga nummer noterade, men det stod bla 3-4 B10M med Swebus-desig, en fd 8500 från UL-trafiken och några gamla med Västtrafik-desig.

Tack så jättemycket för svaret!
Välkomna in på min hemsida: http://turan.1g.fi/

Carl Eric

Vad spännande! Har inte hört någonting alls om detta, trots att jag bor i Gustavsberg...
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Bussmicke

//Bussmicke.

Camilla

Citat från: Carl Eric skrivet 28 juni 2014, 21:20:25 PM
Vad spännande! Har inte hört någonting alls om detta, trots att jag bor i Gustavsberg...

Jag bor i Hemmesta och jag har inte heller hört nått om detta

Cyklisten

En liknande buss har de eller hade nere i Trelleborg, fast här heter de visst BK-buss Skåne

Mattias Petersson

Samma buss jag fotade i Malmö några års sen.
Stolt ägare av Canon EOS 500D - Xiaomi Poco M3.

Flick.
https://www.flickr.com/photos/143254245@N06/